torstai 17. toukokuuta 2012

Oman kodin ihanuus

Voivoi, kaikkien muuttovaikeuksien jälkeen ollaan nyt tässä. Isäntä siivoaa vanhaa kämppää ja minä teen uudessa ruokaa. Vaikka tämä kämppä on vielä ihan kaaos ja mm. leivinpaperin etsiminen vei kauan, on tämä silti ihana. Vielä kun muistaisi merkitä listaan kaiken sen mikä pitää hankkia.
Muistaminen onkin hauskaa.
Nyt on uunissa täytetyt herkkusienet ja perunat. Nyt on siis hyvä istua sohvalle ja katsoa noita häämekköhulluja, kun mies vieläkin siivoaa. :D Ehkä sille pian voisi soitella, että S Y Ö M Ä Ä N !

Huomasin muuten, että voisin alkaa liikkumaan enemmän. Tuossa kun kantoi koko omaisuutensa asunnosta toiseen, tuli käsivarsien piilossa olleet lihakset esiin. Mulla siis on lihaksia. Jopa jaloissa nostelun ansiosta. Nyt kun ne on löytyny, voisin hyödyntää niitä ja pistää pihan kuntoon. Jospa huomenna ei sataisi niin voisin istuttaa elämäni ensimmäiset kukat ja muutenkin tuunata tuota etupihaa. Kamalaa, mutta joku amppelikin olisi kiva.

Emmä oikeesti oo tämmönen. Mä oon vaan menny pilalle. Ennen mä tapoin kukat alta aika yksikön. Se on tämä oma asunto. Kun ei tarvi asua enää kerrostalossa vaan on jopa oma piha. Kauhavalla. Maalaiskaupungissa. Ei enää Ylivieskassa jossa ikkunasta ensimmäisenä näkyi jonkun tehtään isot savupiiput. Nyt näkyy mettää. Nam. Emmä silti oo tämmönen. Tai oon nyt, musta on tullu tämmönen.

Miten kukkia istutetaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti