tiistai 15. toukokuuta 2012

Terkkuja Heisille.

Päätimpä nyt sitten tämän aloittaa, uudestaan tavallaan. Tai julkisena noin niinku ehkä. Ihan vaan koska olen aina ollut kiinnostunut, mutta kun ei oikein ole ollut mitään kerrottavaa. Ja kun jos tätä lukee, niin varmaankaan ei olla tuttuja. Että moi, mä oon Heidi, mutta kaikki sanoo Heisiksi. Mitä kuuluu?

Ajattelin, että mulla vois viimein olla jotain kirjottamisen aihetta, kun päätin tehdä isoja muutoksia elämässä ja semmosta. Muunmuassa lopetin amk:n vaikka takana on jo kolme vuotta, menin kihloihin, olen työttömänä ja me muutetaan uuteen kämppään. Itseasiassa jo tänään, mutta kun päästään kantamaan kamoja vasta kuuden aikaan, päätin hoitaa tämän "alta pois". n.n Tässä nyt kun kaikki on laatikoissa sekä mun oma kone että läppäri, niin lainaan isännän konetta ja päivittelen tämän blogin ulkoasun ja asetukset. Nyt tämän voi jopa joku löytää. Onnea vain sinulle. Jos olet ensimmäinen, jätä kommentti. Saat palkinnon.

Ihan vaan, että mistä erityisestä sitä pitäisi kirjoittaa? Voin ruinata kissaa, sillä mun palloraukka jouduttiin kuukausi sitten lopettaa ja nyt haussa olisi uusi pallukka. Kaipaa sitä jotain maukujaa. n.n Niin ja voi kitistä, koska mun kone on pakattuna ja en voi pelata Skyrimiä. Ihan kamalaa. Mä jäin niin jännään paikkaan. Siksi pitäis saada kannettua kamat sassiin tonne toiselle puolen pihaa, että pääsis pelaamaan. Tosin mokkulalla, sillä meillä ei vielä ole nettiä. Muutakun se yksi pienenpieni mokkula. Nih.

Mikko käski sanoa itelleni terkkuja otsikossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti