tiistai 12. kesäkuuta 2012

You know when you walk into a room and forget why you went in there?

That's God playing Sims, he just cancelled your action.


Tänään olen pelannut Simssiä. Kolmosta. Ilman ainuttakaan lisäosaa. Huh. Kolmosessa on niin paljon tekemistä, että tuo lisäosattomuus ei niin haittaa, vaikka niihin on tottunut. Mullakun on kaikki ykköset ja kaikki kakkoset. Kolmosen kanssa päätin, että ainakaan fyysisesti en niitä lisäosia lähe hankkimaan. Sen verta on tilanviejiä. Onneksi Origin noita tarjoaa ladattavina. Mutta Origin on kallis.
Mulla ei varmana tuota kolmosta vieläkään olis vaan pelaisin kakkosta, ellei mulla ois käyny mieletön mäihä. Sillon kun tuo kolmonen julkastiin niin se oli valtaisan kallis (kuten se taitaa vieläkin olla), mutta se sattumoisin oli laitettu alennukseen Seinäjoen shittarissa ja siellä se komeili collector's editionina hyllyssä alle kahteenviiteen. Hinta oli siis jonkun 24,95e ja se siis oli vielä se spessupaketti. Se sisälsi 12 euroa simpoints-pisteinä Sims storeen, koodin urheiluautoon ja tarroja. Ja helmenä kaiken päällä Plumbobin muotoisen 2gb:n muistitikun! <3 Tuo muistitikku ulkonäkönsä puolesta on palvellut jopa naamiaisasuna, sillä viime halloweeneihin pukeuduin simiksi. :D Helppo ja halpa, mutta hieno ratkaisu opiskelijalle joka on pelannut liikaa Simssiä. Osasimpa jo noita sanontojakin ja siten pystyin tervehtimään ihmisiä simlish-kielellä. "Coman schnala!"

On muuten alkanu käydä aika hemmetin tylsäksi tämä kotona oleminen. Joo, onhan täällä tekemistä. Aina voi tiskata ja siivota ja pestä pyykkiä, ja onhan tuossa nuo kissat viihdyttämässä, mutta.. D: Kun meni nyt se työpaikkakin toiselle, niin pitäis alkaa uusia hakemuksia lähettelemään. Täytyis saada joku rytmi koska muuten käy kuten tänään (ja eilen ja sitäkin ennen) ja pelaan Simssiä/Skyrimiä/Saint Rowta/yms ja kello on yli puolen yön. Ja koska aamulla ei ole pakko herätä, en herää. Niiiin ja kun ei sitä rahaakaan tule mistään kun ei tee mitään. :D *huoh* Olen tällä hetkellä Mikon henkilökohtainen pummi. n.n Pummi joka kitisee koko ajan kun ei ole shortseja ja hyvät farkutkin  hajos. Itse olen tuohon tottunu opiskelijaelämän aikana, sillä farkut pysty ostaa jos ei käyny koko kuukautena missään. Mikko taas kun on ollu jo työelämässä, ei hoksaa sitä, että hyvin pärjää jos on vaan neulaa ja lankaa. Ja vaikka mä kitisen, en mä tosissani ole. Tai siis kyllä mä haluaisin ne shortsit, mutta voin mä odottaa, että saan jostain ite rahaa. :D

Mutta nyt alan hurjaksi ja menen nukkumaan. o.o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti