perjantai 27. heinäkuuta 2012

Summertime blues

Taustalla soi Buddy Holly, kun tukkaa tupeerasin ja huulia punasin.

Ei mulla aamulla ollu kovin tylsää, ainakaan kun olin tuijjottanu pari tutorialia 50-luvun kampauksiin ja päätin semmosen toteuttaa. Taustalle laitoin siis oikeen musan soimaan ja aloin tupeerata. Jo kauan on tehny mieli ottaa kuvia se mun täälläkin esittelemä mekko päällä ja nyt aion sen sitte toteuttaa.
ps. toi vyö ei kyllä passaa tuohon yhtään, mutta en löytäny muutakaan.

Tässä tulos.



Tässä näkyy vähän enempi tuota tukkaa.


Ja mun punertavaa pärstää. <3



3 kommenttia:

  1. Mä nostan sulle aina hattua ja tuun nostamaanki ku uskallat kokeilla kaikkee erilaista ja heittäytyä. Ja tyyli sopii sulle!

    VastaaPoista
  2. Iiiiiiiihana mekko (sopii sulle tosi hyvin, korostaa hyviä puolia) ja kiva tukkalaite myös!

    VastaaPoista