torstai 9. elokuuta 2012

Alkuja.

Eilen aloitin nyrkkeilyn. Kyllä osaakin muuten olla raskas laji, mutta hauska. Se kun vastaansa saa sm-tasosen nyrkkeilijän, alkaa miettimään miksi tänne tuli, mutta kun sitte saaki ihan kunnon opetusta ja näin, niin oppii siistejä juttuja.
Ja sitte ku oppii jo ekalla kerralla muutamia juttuja, takaa sen, että varmasti tulee myös seuraavalla kerralla. Mä olen pitänyt tässä itteäni vaan lihavana, mutta eilen huomasin, että olen saaaaairaan huonokuntoinen lihava. Siksi innostuin vielä enemmän nyrkkeilystä, se on niin kunnolle käyvää. Kyllä illalla pelkän käden nostaminen oli vaikiaa. :p Jossain vaiheessa nyrkkeillessä huomasin, että meni kädet maitohapolle. Ja siitä, että mulla oli miesten raskaat hanskat kädessä, ei ollu kyllä apua. Mutta mä saan omat hanskat. Haluaisin oranssit, mutta niitä meinaa olla vaikia löytää kunnollisia ja järkevän hintasia, niin Mikko ehdotti pinkkejä. D: Mutta empä tiiä. Siellä raavaiden miesten joukossa pinkeissä hankoissa.. Noh, kai sen voisi ottaa huumorilla, mutta mä en usko olevani vakavasti otettava pinkeissä hanskoissa. Siis oranssi it is. :p Täytyy myös hommia hammassuoja, niin ei oo kalusto entinen.

Muita alkuja on, että aloitan parin viikon päästä amiksen. Tai ei sitä nyt amikseksi voi sano, mutta kouluttaudun vuodessa koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaajaksi. Tänä aamuna sain tiedon, että mut on hyväksytty. Pääsykokeissa kärvistely siis tuotti tulosta. :D Aloitampa nyt päivittäisen kulkemisen Lapualla.

Alku on myös se, että olen löytänyt PMMP:n. Luoja niiden uusin levy on mahtava.

Söin muuten aamupalaksi leipää joka kantaa nimeä Alku.

Ja syksy on alkanu. *huoh*

Loppu.

2 kommenttia:

  1. Minäään en hevin tuosta syksystä tykkää kun se pakkaa tuoda masennuksen ainakin jonkinasteisena. Mä niin rakastan kesää kun oon ihan virkeäkin välillä. Ai, sie olet Lapualla! <3 -"Kareinen" enkä ole robotti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kaikesta palamisesta ja ötököistä huolimatta rakastan kesää. :) Joo, menimpä takas opistolle. :p

      Poista