tiistai 7. elokuuta 2012

HuomentAA.

Mä alotan sillä, että mut juuri herätettiin päikkäreiltä tuomalla ite tehtyä suklaakiisseliä sänkyyn. Välillä mietin mistä tuo mies on ja miten mä sen satuin löytämään. <3 n.n

Yleensä mä en tapaa nukkua päikkäreitä, mutta tänään se täytyi tehdä. Oli niin rankkaa mainostaa itseään ja antaa itestään terve ja fiksu kuva. Olin siis pääsykokeissa Lapualla. Pyrin tässä opiskelemaan koulunkäynninohjaajaksi. Ylivieskaan lähti eroilmoitus perjantaina ja niimpä kun töitä ei ole löytynyt, ajattelin kokeilla josko pääsisi kouluun. Tuo koulunkäynninohjaajaksi opiskelu ei pääse käymään liian raskaaksi, kun se kestää vain vuoden ja saan hyväksilukuja aikaisemmista koulutuksista. Nyt vaan vähän jännittää, kun tulokset saa torstaina. Okei, ne saa JO torstaina, mutta tässä on päivä välissä. Pitää jännittää. Ite kokeet ja testit ei jännittäny, mutta appajee kun lähin kotiin. :D Tuli mieleen kaikki mitä olis pitäny sanua ja jättää sanomatta. *huoh* Noh, ehkä mä pääsen sisään. Jos näin, niin Mikko lupas mulle housut. Oon jo pidemmän aikaa himiöiny violettejä tai viininpunasia housuja ja Mikko lupas palkita mut semmosilla jos pääsen opiskelemaan. :D


Huomatkaa, mä toimin kuin koita. Kun palkinto kiinnostaa, minähän olen asialla.
Noh eniveis, henkkamaukassa olis ollu iihanat liilat housut, mutta ne on loppu. D: Tai siis sen kokoset joihin mun arse olis mahtunu on loppu. Loppuunmyyty. Että hv. Onneksi löysin mukavannäköset viininpunaset housut KappAhlista. Tosin ne on nyt kalliimmat kun ne henkkamaukat, mutta mitäs ei antanu tilata jo. :D
Nööö, mun tuurilla jos pääsen opiskelemaan, on housut loppu myös kappahallista. Mutta sitten ei auta kun jatkaa ettimistä. Ja mun tuurilla en edes pääse opiskelemaan. :D Saako olla pessimistinen. Ei siinä auta, jos en pääse, en pääse. Jos pääsen, niin jipii.

Mut hei, ei mulla muuta. Pitää alkaa valmistautumaan judoon (joo, en harrasta, mutta käyn kattomassa isännän judoamista) ja siispä lopettelen.

Semmonen juttu, että jos joskus saisin viisi (5) lukijaa, niin voisin keksiä jotain jännää. Eikä puutu enää ku neljä. :'c

2 kommenttia:

  1. Jos haluaa lukijaksi, pitääkö olla oma blogi? Mä tilasin Ellokselta violetit/viininpunaiset housut ja ne maksoi 10 vai 12 euroa. :D -"Kareinen" taas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvi olla omaa blogia, mutta tunnus kuitenkin tänne pitää olla. :D Oi, oiskohan siellä vielä? :)

      Poista