maanantai 10. syyskuuta 2012

Aika jättää jälkensä, juhlista siis mennyttä!

tatuointi ja iho suojana yksilön loppuelämän

Tatuointi kiitos siis. Tänään koulussa kun tunnit oli hiieman puuduttavia, kerkes miettimään taas asioita ja päässä alko soimaan Stam1nan kappale. Kerkesin siis tuntien aikana haaveilla tatuoinnista. Tällä hetkellä on kova kuume saada uutta mustetta iholle juurikin yllä mainitun kappaleen kannustamana.


et voi syntyä uudelleen
luot siis nahkasi muistoineen

yhden katoavan kauniin kerran


Mä olen päättänyt, että en tule vanhana katumaan tatuointejani (enkä 14mm venytyksiä josta mummoni on niiiin kovin huolissaan), en edes supermäniä jota kaikki ei aina tunnista supermäniksi. Faktahan on se, että tuo ukkeli on kaikken rakkain tatuointi meikäläisen iholla. 

Kattokaa, se on söpö. Ja sen piirsi rakkain Kettuni. <3


Ja näkyyhän tuo fiftarityylin ihannointikin iholla. Ei nyt suoranaisesti, mutta ompa sitä tullut otettua kunnon old school -linnut lentelemään olkapäihin tai mikä ikinä tuo alue nyt onkaan. :D




Tässä nuo lintuset. Ruusullinen on reilun vuoden tuota toista vanhempi. Ja tästä kuvasta tarkkasilmäinen huomaa, että tuo toinen on juuri ihoon isketty. Taitaa olla vain muutaman tunnin vanha. <3


aika jättää jälkensä
juhlista siis mennyttä
krapulaisen lohduksi on
arveton on arvoton

samasta puusta veistetyt
ihmisnahat värjätyt
katuvalle lohduksi on
olet maatuvaa materiaa


Viisaita sanoja on tuo Hyyrynen kirjotellut. Tai ainakin mun mentaliteettiin sanat osuu. Ihan vaikka mun ajattelu on erään asian kohdalla jo nyt muuttunut, en kadu sitä, että mulla on iso rukousnauha jalassa tatuoituna. Se että en nyt ajattele samoin, ei kumoa sitä, että joskus niin ajattelin ja se siis kuuluu mun historiaan. Sen voi unohtaa tai sitä voi kantaa ylpeänä. Joskus kerran tämä ruumis maatuu ja silloimpa ei tatuoinnit enää näy, miksi en siis nyt, eläessä koristelisi tätä kroppaa haluamallani tavalla? :D

Älkää piitatko puolikkaasta sukasta älkääkä mun ihon oudosta värityksestä.
Tuo punerrus tuossa tatuoinin alla on arpea jonka päälle pysty tatuoida. n.n


Mutta niin, siihen oikeaan aiheeseen: Ai saakeli mulla on kova tatuointikuume menossa! Pari ideaakin olisi ja ne taistelee keskenään, sillä haluaisin kaksi eri lausetta, mutta en molempia voi ottaa. Pitäis siis valita niistä ja fonttikin pitäs valita ja se kumminpäin ja ihanko oikeasti ranteeseen jajaja.. :D Mutta siis sen olen päättäny, että ku rahat jostain pierasen niin "musta neula hakkaa".  Kiitos nam. 



Tatuointihaaveita muilla?



4 kommenttia:

  1. On ja se on tasan tarkkaan ja ainoostaan sen sun rukousnauhas syytä... :D mä ♥ sua

    VastaaPoista
  2. Likinäköinen supermän <3
    Yks kuva matkaa mulla jo kansiossa mukana, kun pääsis vaan tatskaliikkeeseen asti sen kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. = maailman paras supermän.
      oi siistiä!

      Poista