torstai 6. syyskuuta 2012

Emmä oo semmonen tyttö!


Mä aloin tänään miettiä millanen mä oon ja millanen en, kun me tehtiin koulussa sosiogrammi. Sosiogrammissahan ei tarvinnut omia piirteitä pohtia, mutta se herätti silti miettimään.

Mä olen vähän erilainen. (Niinku varmaan kaikki, mutta sikspä!)  Mä olen se tyttö joka pelaa koneella jänniä pelejä aina mieshahmolla, koska ei naiset pärjää. Mä olen tyttö joka lukee fantasiakirjoja ja niitäkin vain semmoisia missä päähenkilö on mies, koska ei ne naiset pärjää! Mä olen myös semmoinen joka ihastuu niiden kirjojen hahmoihin. Nimim. Mustasukkainen Geralt Rivialaisesta.
Mut eiks tää oo ihan tervettä kuitenki? ( Vaikka Mikosta se ei oo ihan niin tervettä.)



Mä olen se tyttö joka katsoo silloin tällöin ostosTV:tä ja haaveilee, että todellakin tilaamalla jonkun ihmehierontajumppalaitteen voisi laihtua, vähällä vaivalla ja nopeasti vain kotona ollen. Mä kuitenkin olen tyttö joka tietää, että näin ei ole ja jos tätä kroppaa haluaa pienemmäksi, siinä menee aikaa ja sen eteen täytyy nähdä vaivaa. Lohdullista on, että mä kuitenkin olen myös semmonen tyttö joka on melko sinut massansa kanssa. En mä koskaan mikään langanlaiha ole halunnut ollakaan (paitsi kesällä ku olis kiva hillua biksuissa ilman, että ne pitää olla tietyn malliset ja että toivottavasti rannalla ei oo ihan sikana väkeä). Musta näin on hyvä, vaikka kuntoa voisi kohentaakin ja jos siinä sattuu samalla laihtumaan, niin ei se nyt maata kaada. :p



Mä olen tyttö joka ei jaksa nähdä vaivaa, että joka aamu meikkaisi, mutta silti olisi ihana kulkea aina punatuissa huulissa. Mä olen tyttö joka ei niin piittaa siitä miten hiukset on kun aamulla lähtee, mutta kynnet täytyy olla kunnossa. Vaatteissa tärkeintä on mukavuus, vaikka se nyt ei niin tyylikästä oliskaan. Ja silmälasit! Mä olen tyttö joka rakastaa silmälasejaan ja joka ei tunnista naamaansa ilman niitä.



Mä ole tyttö joka ei koskaan aiemmin sairastanut vauvakuumetta, mutta aloitti kun löysin sen oikean miehen. Nyt mä katson vauvaohjelmia kun semmonen eteen sattuu. Mä haaveilen kaksosista. Kuumeilusta huolimatta tiedostan, että en kuitenkaan halua lasta vielä. Puolestaan mä olen tyttö joka kutsuu kissojaan vauvoiksi ja joka haluaa huolehtia ja pelastaa kaikki surkean kohtalon omaavat kissat. Rakastan kissoja vaikka kädet niiden takia onkin melko kamalilla arvilla.
ps. Mä olen tyttö joka ei usko siihen oikeaan, mutta löysi silti täysin sopivan.



Mä olen tyttö joka ei ymmärrä valmiita reissumiesleipiä kaupassa, varsinkaan kun niiden hinta on melkein neljä euroa ja neljän leivän reissumiespussin saa jo 60 sentillä, siihen juusto ja leikkele ja varmasti tulee yhen leivän hinnaksi joku paljon pienempi ku 4e. Mä olen myös siis tyttö joka ymmärtää rahan arvon, mutta joka haluaisi vain joskus ostella kaikkea ihanaa välittämättä siitä riittääkö ne rahat sitten ruokaan. Olen siis semmoinen joka ostaa uudet farkut kun vanhat on lähes käyttökelvottomat ja silti tuntee morkkista kun meni farkkuihin tuhlaamaan.



Mä olen tyttö joka on aina haukkunut henkkamaukkaa, koska ne vaatteet on hepposia ja koska en ole mahtunut niihin. Mutta nyt olen kääntänyt kelkkani, koska mahdunkin niihin vaatteisiin ja vielä kun Seinäjoelle on avattu uusi henkkamaukka ja siellä on ihan sikana kaikkea. Jopa semmosta, mitä ennen on joutunu tilaamaan netistä, kun myymälöiden valikoima Suomessa on ollu heikko. Siiis kun tämä pylly vaatii neljäkasin housut ja siiis että niitä saa nyt ihan tosta Sjoen h&m:stä, eikä tarvi tilaa sikakalliilla postimaksulla.



Mä olen tyttö joka on onnellinen kun saa istua uudella (lue: kirpputorilta löydetyllä) punaisella jättidivaanilla läppäri sylissä, kissat varpaidenlämmittimenä, kuunnellen Samuli Putroa. Mä olen kaikkiruokainen musiikinsuhteen vaikka raskasmusiikki on kaikkein lähinnä sydäntä. Mä olen tyttö joka enemmän tai vähemmän salaa kuuntelee Negativen ekaa levyä siivotessa. Jäin Mikolle kiinni siitä ja se huokaisi. Mut ei Negative oo niin noloa, kun se, että sainoisin kuuntelevani joskus Antti Tuiskua. o.o

<

Mä olen kai nainen joka ennemmin kutsuu itseään tytöksi, sillä olen vasta niin nuori. Vaikka eihän ne nuoruus naiseuteen vaikuta vaan jotkin muut asiat, ainakin mielestäni, mutta kuitenkin. Mä olen tyttö joka on vielä niin paljon muutakin, mutta jonka täytyy nyt mennä laittamaan ruokaa pian töistä saapuvalle miehelle, niin riittäköön tämä tällä erää.

Millainen sä olet?

2 kommenttia: