perjantai 28. syyskuuta 2012

Joskus minä olin erivärinen.

Kymmenen vuotta sitten minä..

..olin 12 vuotias pallero joka koitti miellyttää luokkansa suosituimpia.
..rakastin kesiä vaunussa lestijärvellä.
..minulla oli parempi kunto ja olin vain vähän pyöreähkö.
..taisin toisinaan kiusata koulussa.
..käytin silloin kirpputorilta ostamaani leonardo-paitaa.
..näytin pojalta.

Nappasin kuvan kuvasta. Puhelimella tosin, että on vähän tommonen.
Olkapäällä Kovu (ehkä, ei se kukaan muukaan voi olla).
Huomatkaa oma luonnollinen hiustenvärini.


Viisi vuotta sitten minä..

..olin 17 vuotias ja uskoin pystyväni mihin tahansa.
..ja muut jouduttiin muuttamaan pois omasta kodista.
  ja sitten aloitin ikuisen katkeruuden eräitä ihmisiä kohtaan.
..istuin joka arki-ilta abc:llä ehkä ikimuistoisimmassa seurassa tärkeiden ihmisten kanssa.
..muistin säännöt vaikka kuinka moneen korttipeliin.
..olin ekaa kertaa Provinssissa.
..värjäsin hiukset ensimmäisen kerran jollain muulla kun vaalealla.

Toisinaan tulin työnnetyksi lumihankeen.

Kolme vuotta sitten minä..

..valmistuin lastenohjaajaksi pienen opinnäytetyöstressin jälkeen.
..vietin tähänastisen elämäni parhaimman kesän. Tai ainakin menevimmän.
..nautin hernekeittoa (tuoreita herneitä + alkoholia) mm. rantalenttiskentillä, rannoilla ja auton takapenkillä.
..olin hetken tyhjänpäällä, sillä odottelin tuloksia Keski-Pohjanmaan ammarttikorkeakouluun pääsemisestä, ja sitten pääsin sinne opiskelemaan.
..muutin siis Ylivieskaan ja aloitin amk:n.
..löysin sieltä ajatukseltaan yhtä.. noh.. likasta seuraa kuin itse olen.
..käytin yhä sitä Leonardo-paitaa.
..sain rakkaan Suloni.

Heidi, lastenohjaaja. Lakitettuna. :)
En tiiä mitä tälle kuvalle on sattunu, ku tuolla taustallaki on menny
pikseliä sekaasi. Ihanku Paint ois raiskannu tän..?

Tämä on pieni rakkauspakkaukseni -> Sulo. 
Se Leonardo-paita.

Vuosi sitten minä..

..löysin itseni siitä pisteestä, että nyt jos koskaan on haettava apua ja poistuttava parvekkeelta.
..minulla todettiin vaikea masennus ja aloitin lääkityksen.
..opiskelu pissi entistä pahemmin.
..stalkkasin silti kaupassa erästä parrakasta miestä.
..aloin seurustella tuon parrakkaan miehen kanssa.
..olin nummirockissa ensimmäistä kertaa ja rakastuin niin, että lasken taas päiviä seuraavaan.
..olin myös Provinssissa ja Jurassicrockissa. <3
..viestin jouluna juhannusta ja oli hyvä sää grillata.

Tämä on muuten se mekko jonka kesällä värjäsin. :D

Näin Avenged Sevenfoldin!!

Ja systeemin!!

Kuluneena vuonna minä..

..otin neljännen tatuointini.
..päätin keskeyttää opinnot amk:ssa, koska ne meni niin vtuilleen.
..kosin sitä parrakasta miestä ja se sano joo.
..muutin yhteen partamiehen kanssa, lähin siis huittuun Ylivieskasta ja saavuin Kauhavalle.
..Olin nummessa, näin parhaat pändit ja juhlin joulua. <3 Oli nätti sää.
..En saanut töitä joten hain opiskelemaan koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnanohjaajaksi. Pääsin.
..olen edelleen käyttänyt sitä Leonardo-paitaa. (Masentavaa, ehkä, hieman..)
..joiduin viemään rakkaan Sulon lopetettvaksi käsittämättömän aggressiivisen käytöksen vuoksi johon ei ollut parannusta.
..sain kaksi karvapalleroa kotiin hoivattavaksi. Ei ne Suloa korvaa, mutta on ihan hyviä itsenään.

Rakas Sulopallo.

Sulo kyllä jätti jälkensä maailmaan. Huomatkaa kuinka hän niin viattomana
stillailee taustalla..

Eilen minä..

..menin kouluun yhden tunnin takia.
..söin salaa pitsaa.
..kävin katsomassa pikkuveljeni kämppää. Sekin pieni muutti pois kotoa.
..katsoin parta-Mikon kanssa Ugly Americansia.
..otin hittiä kun leikkasin kissojen kynnet.
..löysin uudet rakkaussilmälasit, tosin rumat semmoset.

Emmä tiiä mikä noissa kamalissa laseissa kiehtoo, mutta nää on aivan ihanat.
Eikä oikeesti tulis kalliiksi. Heijjastamaton ja kovalinssi + kehykset =65e.
Ihan oikeasti noita harkitsen. Sinä joka tätä luet, KERRO MIELIPITEESI!


Tänään minä..

..menin ensimmäistä kertaa vajaaseen kahteen ja puoleen vuoteen parturiin!!!
..olen kuunnellut  Mokomaa.
..aion syödä Mikon tekemää ruokaa ja katsella jotain leffaa illalla.
..sain tietää, että meille saapuu ikea-hylly.
..pelaan ehkä jotain.

Tässä huono esimakukuva. Otan paremman, kun saan tuon otsiksen hieman asettumaan.
Mutta mulla on nyt miraluoti-otsis ja terveennäköset hiusset.

Huomenna minä..

..menen koiravahtiin isän luokse.
..ehkä menen Ruskagopseliin.
..pelaan Carcassonnea seurassa vielä tuntemattomassa.
..odotan, että se ikea-hylly tulee meidän olkkariiiin.
..lämmitän saunan.

Ylihuomenna minä..

..vietän sunnuntaita. <3

Vuoden päästä minä..

..en tiiä.
..oon maha pystys?
..oon laihempi?
..oon pelannu Max Paynen läpi?
..oon edelleen punapää.
..omistan yhden tatuoinnin lisää.
..olen nummessa.

_____________________

Ja tämä pohdinta, koska Evil fate Eternity-blogia kirjoittaa omien sanojensa mukaan iso paha täti ja hän haastoi jokaisen, joka lukee hänen pohdintapostauksensa, tekemään tämmöisen omalle sivustolleen. :D
Oli kyllä mukava. Haastan itse kaikki viisi lukijaani (ja muutkin joilla blogi) toimimaan ja askartelemaan tämmöisen. Mielelläni näkisin sarjakuvablogiversion pohdinnasta.. *vinkvink kettuseni*

4 kommenttia:

  1. Ei me olla ajatuksiltamme likasia. Hieman kieroon kasvaneita kyllä, mutta putipuhtaita ja kiiltäviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai. No semmosia jotain kuitenki. Vähä erilaisia..

      Poista
  2. Challenge accepted! Päästivät mun töistä kotia potemaan flunssaa niin tämän parissahan on hyvä potea flunssaa eikö ookki?
    En tiijä noista laseista, näyttää tossa oudolta, mutta uuen letin kanssahan ne vois vaikka sopiakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän kanssahan menee aika loistavasti.
      Ja kun sun postauksen kävin lukemassa, niin ihan hyvin se aika vissiin oli mennykki. :p

      Noista lasiista oli semmonen punaruskea/tummakupari-versiokin ja ne väriltään vois olla paremmat. Pitää varmaan mennä liikkeeseen kuolaamaan uudestaan. n.n

      Poista