sunnuntai 7. lokakuuta 2012

"Happiness is like a kiss. You must share it to enjoy it."

Mä oon niin rakastunu Hartwallin Happy Joe -siideriin. Se on ku omenamehua jossa on joukossa viiniä. Lisäksi se on ihanan sameaa ja se saa sen näyttämään ihan oikeesta omenasta tehdyltä. :D Parasta sen hyvän sisällön lisäksi on söpö pullo ja ne korkit <3. Joka korkissa lukee joku onnellisuuteen liittyvä teksti. n.n Otsikko on siis pullonkorkista. :D

Plöh, meillä ei patterit toimi ja täällä on kylmä. Aamulla kun tuli pois lämpimän peiton alta, tuntu ku ois syntyny uudelleen tähän kylmään maailmaan. :p

Eniveis.

Mä leivoin viikolla pullaa. Tuli hyviä. 

Viikolla mä oon ollu paljosti koulussa. Oli melko vähän hypäreitä, ei oikeestaan ainuttakaan. Ei ainakaan keskellä päivää. Maanantaina oli tosin kokonainen päivä hypäreitä. Tuli siis pidennetty viikonloppu.
Niihei, lupailin parempaa kuvaa mun otsiksesta.

Tykkään siitä ite kovastipaljon. <3

Perjantaina saatiin kokea astetta pidempi sähkökatkos ja voi kuulkaa. Kyllä kynttilöiden löytäminen on hankalaa, kun ei niitä muuten tässä talossa polteta -> kissat palais ja polttas taloaki. Noh, mutta kyllä niitä sitte löyty ja kissat ei polttanu ku vähä viiksikarvojaan liekkiä ihmetellessä. n.n

Eilen tuli lähettyä ääsjoelle, kun ei muutakaan keksitty. Ja voi..

Löysin viimein kengät. Ja nämä rakkaudet oli vieläpä tarjouksessa!


Hankin myös viimein tämmösen lip stain/lip tint -asian. Elfiltä mun piti tommonen huulitussi tilata,
mutta ne on siellä ollu loppu jo pidemmän aikaa.
Löysin sitten ton Rimmelin vastaavan puoleenhintaan ja päätin ostaa.



Väriltään tuo kyseinen on oikein mukava. Se on sävy 10 eli Everlasting Mauve. 
Sen sanon, että nimensä veroinen tuo ei ole.
Nimi lupaa 1000 muiskua ja tuo ei kestä edes vesilasia ja mielestäni annoin kyllä hyvin kuivua, että ei siitäkään ole kiinni, kun heti jäi punat lasinreunaan.
Tai ehkä vika oli kuitenkin mussa. Täytyy testiä uudemman kerran.

Haastetta oli myös siinä kun piti osata piirtää ensin huulten rajat ja sitten värittää. Eikä siinä. Siis huultenrajauskynällä homma on iisimpää, kun se on niin kaponen, mutta tossa on pää niinku tussissa. Siis ihan oikeasti se on tussi. :D 
Mutta sitähän mä halusin.

Kävin mä eilen myös Lindexillä, KappAhlissa ja H&M:ssä. Tarkotuksena oli saada housut, kun mun lempifarkut otti vähän ikävästi hittiä ja sisäreidessä on reikä. Mutta kuten yleensä kun jotain lähtee ettimään, niin sitä ei löydy. Niimpä sitten housuja en löytäny, mutta rakastuin kovasti erääseen henkkamaukassa.

Siis oikeesti (painapaina->) tämä neulepusero! (<-painapaina) Ja juurikin korallin värisenä oli aivan ihana. Jos se olis ollu kympin halvempi, oisin sen kotiuttanu heti! Ja juurikin suurimpana mahdollisena kokona, eli kolme kokoa liian isona. <3 Se oli niiiiiiiin ihana. Melkeen itkin sovituskopissa, kun tuijjotin hintalappua. :D

Mut maksetaan nyt ensin tiukalla aikataululla tullu koulumaksu ja katellaan lämpösiä neuleita sitte. *huoh* Täällä tosin on nyt niin kylmä, että joku tommonen ois ihana. Pitää varmaan mennä kollaamaan vaatekaappia, että saa lisää lämmintä päälle.

Säästämisestä ja ostamattajättämisestä puheen ollen, mä niiiiin haluan tilata lisää venytyskoruja vaikka kuitenkaan en käytä ku tätä yhtä paria. Nää puiset kun on niiiin mukavat. Ne ei kylmety edes pakkasilla eikä lämpene saunassa tai föönatessa, mitä tekee metalliset ikävästi. Ne on helppo puhdistaa ja näyttää kivalta. Tämmän linkin takaa löytyy ne mitä käytän päivittäin vaikka ois mulla erilaisiakin. Siis muovisia on vaikka kuinka monet. *huoh*
Silti aivan edottomasti tahtosin tilata lisää.
Voivoi. Onneks pian on veronpalautuskuu. :p


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti