keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Olipa kerran..

Eilen oli kivaa.



Tänään mä oon kuumeessa. Mutta silti kannatti lähteä eilen. Ajoin Kauhavalta Vaasan kautta kyydissä Kettu ja Sanna ja me mentiin Ullan ja Samulin luo Kalajoelle. Siellä saatiin meidän vedossa voittamat pitsat. Ulla kun meistä ensimmäisenä meni leikkaamaan hiuksensa ja siksi oli meille muille velkaa pitsat. :D Pitsa oli oikeesti hyvää. Semmonen oikee pannupitsa. <3
Koko matkan eilen, oikeestaan jo ennen Ylihärmää, alko tuntua, että kuume nousee. Mutta särkylääkkeen voimalla koko päivän jakso. Yöllä kun pääsin kotiin ja aloin nukkumaan, niin lääkkeet ei sitte enää auttanukkaan. Pää oli niin tukossa, että uni ei meinannu tulla.

Tänään onki sitte saanu nollata tuon Once upon a time -sarjan kanssa. Ihan viihdyttävää  katottavaa, mutta ei tuo niin hyvä oo, kun mainonta on antanu ymmärtää. Itseasiassa mua ärsyttää siinä pari juttua, mutta pakko toi eka kausi on pakko kattua loppuun nyt kun oon alottanu. Ja eipä tässä toipilaana oo muutakaan tekemistä. Paitsi voishan noita suomen kielen tehtäviä tehdä. TAI kattoa tuota sarjaa.

Aivan ensimmäisenä mä meen kuitenkin keittämään teetä. Ja nyt on semmonen tilanne, että tarvitaan tehokasta teetä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti