maanantai 22. lokakuuta 2012

Oppimispäiväkirja

Oppimispäiväkirjoissa on usein kysymykset tai lauseenjatkamisjutut kuten Ennestään tiesin ja Tänään minä opin.

Noh, ennestään minä tiesin, että Duactin hinta on noussu, siihen ei saa kela-alennusta joten se on siis kallis. Tänäänpä minä opin, että jumaklavi, se Duact on oikeesti _kallista_. Siinä vaiheessa ku apteekintäti sano hinnan olevan 20e, olis tehny mieli sanoa, että en tarvikkaan. Antibiootit oli kolme euroa ja noi tollei hyvin paljon. No, parempi liman irrota ja nenän nyt sitte aueta. Kävin siis tänään sairaanhoitajalla ja sain antibioottikuurin lähinnä kuuroon korvaani.

Olin tänään myös tunnin koulussa. Sen verran sopivasti, että kerkesin ahdistua tulevasta harjoittelusta. Kuka oikeesti repii ja määrää noi kaikki kriteeri ja _kuka_ kirjottaa ne niin, että tämmönen maalaispallero ei ymmärrä. Siis amk:sta on ikävä helposti ymmärrettävää harjottelun ohjausta/ohjeistusta ja sen aikasia tehtäviä. Sana asiakaskuvaus koulunkäynnin avustajan hommissa on vähä.. outo?

Koulusta kotiuduin sopivan nopsaan, niin pääsin ottamaan välikuoleman sohvalle. Sitten soitti  äiti, että KAHVILLEE. <3 Joo, mentiin Hanna-tätiin kahville. Tai mä kyllä otin teetä, kun en sitä kahvia juo. Joi vieläpä ehkä parasta teetä koskaan. Maku oli shamppanja-mansikka. Nams. Muumi-teekään ei maistu enää millekkään ton jälkeen.

Mulla mansikkajuustokakku vaniliakastikkeella ja taustalla äitin kinuskileivos.
Oli nam.

Illemmalla menin sitte kannustamaan isää ja Mikkoa renkaiden vaihdossa. Ite en osallistunu kun en viittiny pitkittää tautia. 4/6 autosta sai talvirenkaat alle, sitte tuli niin pimiä ja kylmä, että piti lopettaa. Huomenna siis vielä mun ja isän autot.

Nyt nukkumaan niin jaksaa huomenna taas touhottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti