perjantai 12. lokakuuta 2012

Paluu nummelle.

Mulla oli aamusta väsy, mutta lähin kouluun. Ajaminen oli haaste mutta pääsin turvallisesti perille. :p Koulussa oli hauskaa. Tulin kotiin ja pikkuhiljaa alko väsy kasvaa ja siinä vaiheessa kun ensin oli kissan kakkat paidalla kun otin kissan syliin, jakso vielä nauraa, mutta kun kävelin kissan kakkaan.. Huomasin, että huumorinkukka oli kadonnu. No, ei siinä. Paitsi, että aloin tuittuilemaan Mikolle. :) Ja se alko ärsyttää, kun ei ne kissansotkut Mikon syytä ollu. Ei siinä. Kyllä mä jo oon lopettanu. :p Ja tossa vieressä on yks Happy Joe ja kello on pian neljä (nyt 1553). Eikä tolle yhelle sais muutenkaa tinttailla. :D

Sain juhannuslahjan joka vaati jo kuuntelutaitoja sekä sen lahjan käyttö multa että sen osaaminen ostaa Mikolta. Sain siis Thomas Hardyn kirjoittaman kirjan The Return of the Native äänikirjana. Parasta asiaa ei ole vielä mainittu..
Sen kirjan on nauhalle lukenut Alan Rickman. <3 Sillä miehellä on niiin ihana ääni, että oon ihan liekeissä. Onneks ensviikko on lomaa, niin voi makoilla sohvalla ja kuunnella Rickmania. Ja jos kirjassa jokin kohta jää ymmärtämättä voin hakea sen kirjastosta suomennettuna. Se on siis suomeksi Paluu nummelle.

Joskus on ollu puhetta Rickmanin äänestä ja Mikkopa onki sen heti vinkkinä -> hankki mulle Rickmanin puhetta vajaa 16 tuntia. :D




Kattokaa toi video! Se on yhestä mun lempparileffasta  (Järki ja tunteet). Kuunnelkaa kun Rickman lukee tai yleensä puhuu. Ja kyl te tiiätte, kuitenki ootte kattonu jotain Harry Pottereita. Mut nyt mä lopetan fanityttöilyn ja alan kattoon Ugly Americanssia.

Ehkä kirjottelen illemmalla lisää. Jos saan jotain oikeeta aihetta. :p

2 kommenttia:

  1. Eöääh Alan Rickman ♥ Pottereita en kyllä tunnusta katsoneeni, mutta kaikennäköistä muuta kyllä. Haluan ukkotatskaani Rickmanin enkelihahmon Dogmasta, housut nilkoissa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kuulostaa hyvältä! Pitäiski muuten kattoa Dogma taas kerran. :D <3

      Poista