torstai 11. lokakuuta 2012

Pienetkin hetket.

Mun pitää pian eli kasin korvilla lähteä ajelemaan kouluun ja nappaampa luokkakaverinkin kyytiin, mutta sitä ennen mulla on tässä hyvin aikaa haaveilla. Tämän pienen hetken päätin käyttää siihen, että menen ebayhin. :D Etsin sieltä tasan yhtä tuotetta. Samaa haen myös suomalaisista verkkokaupoista, koska haluaisin ennemmin  sen suomiasetuksilla.

Kyseessähän on pitkäaikainen rakkauteni kohde

*rumpupärinää*


avaruusrangeri Buzz Lightyear

Oon jo suhteellisen kauan haaveillu tommosesta action figuurista, varsinkin suomea puhuvasta, mutta niillä on aika suolainen hinta opiskelijan kukkarolle. Silti saa haaveilla.

Ja voi, olin kuolla kun noita oli myynnissä Kärkkäisillä Ylivieskassa. Piti aina siellä käydessä kiertää leluosaston kautta, että sai viettää aikaa tuon komean lelun kanssa. :D Jopa siihen joku luokkakaveri jo silloin kyllästyikin. :D

*huoh* Nyt mä lähden kyllästymään kouluun. MO!

ps. Mistä sä oot haaveillu jo kauan, mutta et oo vieläkään homminu?


4 kommenttia:

  1. Kärkkäisten leluosastohan oli ihan mahtavaa ajanvietettä!
    Mä oon vaikka kuinka kauan halunnu uuden pirunnyrkkisormuksen. Kerran pääsin jo korukauppaan asti kysymään onko niillä, mutta ei löytyny sopivaa kokoa, eikä ne sit koskaan laittanu viestiä, vaikka lupasivat laittaa jos löytyy muista liikkeistä. Pitäisköhän tilata semmonen nyt ku tiedän suunnilleen minkä kokosen tahon...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaamalla eivät ainakaan myisi sulle eioota. :D

      Poista
  2. Ja eilen yritin vihdoin mennä tatskaliikkeeseen varaamaan aikaa niin ta-ta-daa! Poissa viikolla 41! Maailma on mua vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih! Aika ikävä juttu kyllä. :/
      Mulla alkaa olla kuva paperille piirrettynä, mutta pitäs liikkeeseen päästä kysymään hintaa. Sitten tiedän voinko sen ottaa viikon vai vuoden päästä. :D Lisäksi pitäis Veskulla piirrättää kuvaan ne osat jota en ite osaa. :p *huoh*

      Poista