keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Hyvä

Tänään on keskiviikko ja mulla on ollu maanantaimeno. Jee. o.o

Mut eilen oli ihan huippua nähä mukavia ihmisiä, varsinkin Kettu-hania ja syödä ihan älyhyvää ruokaa. Tuli siis syötyä Vaasan Fransmannissa maha täyteen hyvessä seurassa.
Vähän harmi nyt, että mulla ei oo muista hienoista ruuista kuvia, kuin näistä macaroneista.

Noi kun on niiiiin söpöjä.
JA HYVIÄ. <3

Mutta siis tänään on ollu hyvä päivä, mutta kaikki on tavallaan menny vähä pieleen. Mutta ei pahasti. Ei niin, että olis häjy mieli. :p

Aloin tekemään itsearviointia arviointikeskustelua varten ja paperissa luki, että se olis tänään jo pitäny olla opettajalla. *hups* No, mä kun olin koko ajan ollu siinä uskossa, että se tarvii olla vasta sinne arviointikeskusteluun eli perjantaiksi. Tympäs sitte nii, että aloin tappamaan zombeja ihmisten kanssa. Kampanja kun kesti sen vajaan tunnin, niin mieli oli rauhottunu ja alotin tekeen itsearviointia. Sain sen valmiiksi ja tuikkasin opettajalle sähköpostiin ja sitten... *tantantaaa* mä lähin vapaaehtoisesti l e n k i l l e. Niimpä me siis käytiin tunti käppäilemässä tuolla lenkkipolulla.

Nyt onkin hyvä mennä nukkumaan.

Tänään oli ahkera päivä. 
                             Tänään oli hyvä päivä. n.n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti