maanantai 12. marraskuuta 2012

Yks ainakin on varmaa

Siis se on kyllä fakta, että maanantai on maanantai vaikka voissa paistais tai sokerilla kuorruttais.



Ei kyllä menny putkeen tämäkään päivä.

Tänään sovin ruokkikselle ajan terveyskeskukseen, että saan uusittua reseptin. Se kun ei ole enää niin helppoa, että olisi vain jättänyt sen uusittavaksi. Ei. Vaan nyt kun on siirrytty nykyaikaan ja e-reseptiin, niin pitää mennä paikan päälle. Ainakin minun piti. Koska piti hyväksyä ja kertoa ymmärtäneensä mikä on e-resepti JA kun mulle oli lääkkeet kirjotettu Ykassa, niin Kauhavalla se pitää uusia pitkän kaavan kautta. :D En käsitä. Ehkä mä olen vain maanantai kappale tai jtn.



No, mutta tosiaan sain ajan ruokkikselle, että kerkeen takas töihin, mutta ei. Siis kaikki kusi jo siinä, kun pääsin lähteen koululta vähän myöhässä ja piti ajaa kaasupohjassa keskustaan. Tietenki mulla oli unohtunu todistuskappale a. ko. lääkkeestä aamutohinoissa kotiin, niin se piti kipasta kiireessä. TK:ssa oli buukattu kaks ihmistä yhtä aikaa, siis toinen mun kanssa. No, se toinen meni ensin. Siinä kun ruokkis oli loppunu jo vartti sitte ja mä vielä istuin osotustilassa, niin vähän kihisi. Sitten pääsin tätille ja se halus mitata mun verenpaineen.. Voin kertoa, että oli vähän korkia juoksemisen ja kiukun takia. (ja siis vaan vähän korkeempi) :p Noo, mut sain asiani hoidettua ja kiisin takas töihin. Siinä ajella pamahti ikkunassa ja toinen tuulilasinpyyhkijä lensi hus pois ojaan. Nniin. Ja sato lujaa. Ja pyyhkijöitä ei voinu käyttää. *huoh*



Nomuttaniin.
Päivä muuten toimi jees, vaikka semmonen maanantai-tutus kytikin takaraivossa aina siihen asti kun pääsin kotiin ja täällä oli pitsa uunissa. <3

Ja kävin ostamassa uudet pyyhkijät.
Ja asensin ne paikoilleen.

Silti..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti