sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Huono nainen

Oonko mä huono nainen kun en ymmärrä minkä värisiä on murretut jalokivisävyt?

Oonko mä huono nainen kun villalanka loppu ennen aikojaan?

Did I fail?

Siis oikeesti. Mulla oli normaali lankakerä. Tein normaalit villasukat vahvistetulla kantapäällä ja toisen kärkeen loppu kerä (jatkoin ruskeella, ku en millään viittyny lähtiä hakemaan samanlaista kaupasta). Tein samanlaiset sukat aikasemmin saman valmistajan kerästä ja hyvin riitti. Jäikin vielä. Olikohan tuo kuitenki pienempi kerä vai mitä tapahtu??

Ja siis olen hyvä nainen.

Kiinnitin kauniin tupakkatelinekoristeen seinälle.


Siis ihan itse iskin ruuvin seinään ja sain pään roikkumaan!
Ja kun korviksesta vetää, sen suusta tuloo tupakki.
Tosin mulla ei oo mitään sinne sisälle.

Vein mieheni eilen pitsalle! Tai siis maksoin kun haettiin kotipitsasta kotia syömistä ja sitte me katteltiin teriyaki, eiku Sukiyaki Westerm Django. Suosittelen kyllä leffaa kaikille. Siinä voi bongata myös Tarantinon. 
Tänään tein juustokakun.

Vielä viikko koulua ja sitten se on joululoma! Tiistaina mulla olis edessä seurapuhe joulusta, mulla joka aion viettää juhannusta. No, osasin mielestäni hyvin kuitenkin eläytyä jouluun ja sain ehkä puheen kasaan. Katsotaan.

Mulla on muuten toinenkin blogi.

JA tilasin Nummiliput!

edit.
Tässä vielä se kakku.

Näyttää haukkaavalta kuulta, kun tuo yks banaani pilkistää.

3 kommenttia:

  1. Niin ja siis mulla on paint ja tommonen kynähiiri, siitä johtuu jatkuva taustan vaihtuminen. :D

    VastaaPoista
  2. Miksei ole kuvaa juustokakusta? :c
    Juhannus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisäsin vielä tuon kakun. Kuvaa siitä ei ensin ollu, kun se on ruma. Muuutta röpelö kaunistaa. Eiku. Emmä tiiä.

      Poista