maanantai 3. joulukuuta 2012

Kuka myöntää?

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄk.

Nettikauppojen ale on pelottava asia. D: Nytkin yhteen firmaan on ostoskorissa tavaraa viidenkympin edestä. Ja siis oikeastihan tarvetta ei ole*. Ja taas säästämiskohteita olis kyllä, vaikka yhessäkin hankinnassa äiti lupas jelppiä. <3

*Taino, esimerkiksi henkkamaukan ostoskorissa on kengät jollaisia olen haaveillut ja nyt nuo saisi puoleen hintaan, mutta kenkien tilaaminen on vähän arpapeliä. Vaikka koko sanoo olevansa oikea, ei kengät aina ole hyvät ja mua ei huvittaisi alkaa palautusrumbaan. Ehkäpä mä katselen kengät Jyväskylästä viikonloppuna? :D
Mut entäs kun mä otan kengät pois? Ostoskorin summa putoaa puoleen ja siellä on kaikkea kivaa halvalla. On toppia, hametta ja pari neuletakkia. Varsinaista tarvetta ei millekkään noista ole, mutta olisihan se kiva.. Asiaa ei auta yhtään huomenna tulevat veronpalautukset. :D


Täytin ostoskorin myös Crazy Factoryllä. Etsiskelin semmoisia juhlavampia koruja noihin mun 14 millisiin reikiin. Nyt mulla ei oo kun nää puiset jatkuvassa käytössä. Kyllä mulla on useampi pari, mutta olis tarvetta juhlavammille. Ja olishan se hauskaa laittaa joskus semmoset blinginmät, kun nää on vaan mustaa puuta. :D


Tänään olin töissä. Huomenna, koulussa ja töissä ja niiden välissä koitan keriitä vielä parturiinkin. Ihana parturi anto mulle huomiselle ajan kun soitin vasta tänään. Soittelin tänään muihinkin paikkoihin, kuten virastoihin ja palvelu oli hyve. Sen sain mitä halusin. Ei kuten esimerkiksi kun soittelin joskus taannoin kelalle yleisestä asumistuesta... :)


Niihei, kuka myöntää aattelevansa mua koko ajan? Mun poskia on kuumottanu koko illan. Nojoo, eiköhän se kuitenki johdu siitä, että olin aika paljon ulkona ja poskia paleli. Nyt niitä polttelee.

2 kommenttia: