torstai 20. joulukuuta 2012

Oikeestaan voisin lainata tähän yhtä tyyppiä, mutta en kehtaa.

Mulla ei oikeesti ole mitään oikeeta asiaa, mutta kirjoitan kuitenkin.

No, koulu loppu tänään. Se on kiva. Koululla oli kiva joulujuhla. Kivasti kävin äitin (oli Mikkokin mukana) kanssa shoppaamassa koruasioita. Itselleen äiti löysi mielettömän hienon sormuksen (Kalevalan Anna) ja mulle laitettiin tilaukseen Lähde-rannekoru. Tulkitsin sen joulu/syntymäpäivälahjaksi. Ja tilaukseen, koska halusin pidemmän ketjun, että se jäisi sopivasti roikkumaan. Tuo liikkeessä ollut 18,5cm pitkä ei roikkunu tarpeeksi. :D

Kuva Kalevalan sivuilta.


Mulla on hirvee käsityöhinku. Siis jotain pitäis saada nyt tehtäväksi, mutta en keksi mitä. Tai kun sukkia voisin tehdä, mutta itellä ei ole enemmälle tarvetta ja Mikko ei käytä. Lapasia en tee, koska mulla on maailman parhaat lapaset ja muita en käytä. Ja kun nuo kuolee, hankin uudet samasta paikasta kuin nua. Noi mun rakkauslapaset on värjäämättömästä (paitsi pienet siniset kohdat, jotka nekin on luonnonvärillä värjätty) lampaanvillasta eli kaikkia kolmea väriä joita Suomen lampaista lähtee (+se sininen). Lapasissa on kuljetettu useempaa lankaa yhtä aikaa, joten ne on paksut ja lämpöset. <3 En siis todellakaan ala vääntää jotain lapasentekeleitä, kun voin mennä Soiniin ja ostaa jonkun tädin tekemät lämpölapaset.

Mutta niin, kun nyt kovasti on tarve saada neuloa edes jotain, niin Novitan sivuilla osui silmään turbaanipipo. Näyttää hauskalta ja jos ei itelle sitte passaakkaan, niin myyn/annan pois (riippuen lopputuloksesta). Lähetään huomenissa Seinäjoelle käymään (KUOLEMA) ja voisin sieltä sitten katsella värit. Huvittais tehä joku räikee raita tai jtn. Näkee huomenna, kun lankahyllylle pääsee.


Tässäkin kyllä on mukavat värit, mutta ei kuitenkaan mun värit.
Kuva on siis Novitan sivuilta.


Isäntäkin tilasi yksinkertaisen pipon mustana. Ehkä saisin sen värkättyä nopsaan. Taidan muuten joutua ostamaan uusia puikkojakin. Meinaan mun bambut on vähän taipunu ja yhen pää on halki. :D Kyllä ne kuudet sukat kesti. Vai oonkohan mä turhan kovakourainen?

Niin ja viissiin fiksuin idea on tukkia Seinäjoelle kaupoille näin likellä joulua. Voi olla, että mulla palaa tungoksessa käämit alta aikayksikön ja marssin ulos kaupasta. Tai sitten otan sen huuumorilla. Itellähän ei ole tarvetta löytää enää lahjoja, joten voi ihan rauhassa olla.
Ja katsella.
Muita.
Joulu stressissään.

Nyt meen lukemaan kirjaa jonka tänään lainasin. On kuulkaa mielenkiintonen.
Ja paksu.
Ja täynnä asiaa.
Ehkä se vastaa muutamaan kysymykseen.

2 kommenttia: