maanantai 31. joulukuuta 2012

Ufo

Mä en pysty kykenemään mihinkään fiksuun tekstiin joten turvaudun suurimmaksi osaksi kuviin. n.n

Tossa äsken siivosin viimesen keittiönkaapin. Ei niitä jouluksi tarvi siivota, mutta uusi vuosi on mukava alottaa puhtaalta pöydältä. Nojoo. Suuri syy kaappien järkkäämiseen oli se, että teepaketit valtas alaa ja tuntu, että enää mitään muuta ei mahdu. Niin ja se, että meillä on kyllä säilytyskippoja, mutta ikinä yhteenkään ei löydy sopivaa kantta. Nyt siis siirsin kaikki samaan paikkaan. On ens kerralla ettiminen helpompaa.


Sain tänään kellon. Semmosen kellon jota oon ettiny jo pitkään, mutta jollasta en kaupoista ole löytänyt. Halusin siis yksinkertaisen, kullanvärisen ja pienen rannekellon, mutta jos sellanen jostain löytyki, oli se tungettu täyteen jotain mukatimantteja. Plöh. Emmä mitään blingikelloa halunnu. Sanoin äitille, että haluan samanlaisen kellon, kuin edesmenneellä mummullani oli. Noh, sain sellaisen, itseasiassa juurikin sen mummuni kellon. <3

Vain patteri puuttuu. n.n


Tuossa joulupäivästä eiliseen tuli oltua Loimaalla hyvässä seurassa. Pelattiin, paljuttiin, syötiin ja oltiin yhdessä. Mukavaa väkeä siellä. n.n

Pohjammaan valtias, punainen, Seinäjoki, minä.

Cluedo on kyllä mun lemppari vaikka en siinä tällä kertaa päässy voittamaankaan.

Vähän huono kuva, mutta huomatkaa edessä kaikki kiekot on jo punasella. Ihan vahingossa olin cylon ja
ihan vahingossa cylonit voitti. Ja mulla ei kyllä ollu osuutta asiaan.

Välikevennyksenä iso kissa. :D Joka ei tykkää musta. Ja joka huonosti sopii tietokoneen päälle.

Mä en hävinny, koska pojat jelppas. :D
(Muuten oisin kyllä ollu vipa)

Myös UNOT!


Ja lopuksi vielä juhannukseen. Se oli hyve. Oikein hyve, vaikka salaatti jäätykin ulkona. Ihan helmi emäntä meillä siellä grillaili ja kaikkea. Kettu <3. Kuvia mulla ei ole, ainakaan semmoisia mitkä tänne joutaisi. Paitsi mun yöpalasta on kuva kyllä. Se teille riittäköön.

Limppari ja macaronssit. :D Mikolla ed.

ps. Ostettiin vajaan vuoden asumisen jälkeen viimeiseenkin huoneeseen kattovalaisin. Oli pakko ostaa kun löyty niin kamalan outo ja vielä halvalla.

Se on siis lamppu jossa on puhallettava varjostin. Kuvan otin alhaalta päin. Roikkuessaan lamppu näyttää
tältä, ainakin kuvastossa. :D Alaosa on semmonen maitolasimainen ja yläosa violetti
ja mun pää tuli kipeeksi tota täyttäessä. D:
Mut on se ihan kiva, kun tietokonehuoneessakin on katossa lamppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti