maanantai 21. tammikuuta 2013

Käännä toinen poski

Mä oon ehkä kattonu liikaa Pasilaa, mutta mun tekis mieli ottaa sininen ja punanen kynä ja alkaa merkkailemaan luomia. :D

Musta on tullu semisti vainoharhainen tässä muutamien kuukausien aikana. Juurikin siis luomien takia. Mulla on selässä yks jota luulen aina näpyksi tms. ja alan raapia sitä, kunnes muistan, että luomi. Se mun teksi mieli poistattaa. Lueskelin sitte jotain luomien poistosta kertovaa tekstiä ja jossain mainittiin, että yli viiskyt luomea on syöpäriski tms.. Miettikää mikä paniikki mulle siinä iski, kun melkeen jo mun kasvoissa on sen viiskyt. :D Joo, siis emmä nyt tosissani pelkää, mutta oon silti huomannu peilailevani selkää toisinaan "sillä silmällä". Mulla kun yläselässä on kevyesti se viiskyt luomea.

Minä olen luominen.

Ainoa mikä tässä vois pelottaa, on se, että millanen arpi poistamisesta jää. nimim. kerran poistettiin luomi ja nyt tilalla on isompi "patti".

Voi mä niin tiiän, että teitä kiinnostaa. Haluutteko kuulla lisää? :DD Nojoo, tää oli nyt se asia mistä halusin teille näin sunnuntain kunniaksi kertoa. Eiku se onki jo maanantai. Eniveis, mä en mee tänään kouluun. n.n

Käännän teille posken, vasemman. Siinä on luomia.
+ merkki pyykkilankaan juoksemisesta.
NOLOOO.


ps. moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti