maanantai 21. tammikuuta 2013

Kamppailuni

Ostin Nutriletin aloituspakkauksen. En, koska aion semmoisilla laihduttaa, vaan koska se oli tarjouksessa ja olen aina halunnut kokeilla pärjäisinkö tuollaisilla, ilman ruokaa. Ja siis ihan hyin mä pärjään, juustoa lähinnä tekee mieli, mutta yks asia mua näissä mietityttää. Miksi ihmeessä nää on kaikki jotain suklaa-asioita. Aamupalaksi suklaapirtelö, lounaaksi suklaapatukka ja päivällisen jälkkäriksi vielä suklaahyytelö. Emmä syö normaalistikaan suklaata päivittäin ja nyt (toki vain mukamakuna) sitä tulee koko ajan. 

Vähän oli häjy olo aamulla suklaapirtelön jälkeen.* Normaalisti kun olisin syönyt litkusta (lue lidl) ostettuja riisi-täysjyvävehnähiutale -muroja. Ne on semmosia low fat -muroja ja niistä ois tullu ehkä parikyt kaloria enemmän ku tosta pirtelöstä. :D Noh, mulla on paljon kivennäisvettä. Se auttaa huuhtomaan noi setit alas.

*Kovin helppoa ei ollut myöskään syödä luonaaksi toffeepatukkaa. Jotenkin tekis mieli suolaista ruokaa, ei makeita patukoita. Odotan innolla päivällistä. Suunnittelin, että tartun tomaattipastaan. Sitä ennen kuitenkin saan nauttia välipalaksi joko kasvis- tai tomaattilientä. :D Tää on jännittävää. Eikä tarvi miettiä mitä tekee kouluun evääksi. Otan vain patukan följyyn.

Nojo, se mun syömisestä. 
Tänään tuli paketti täynnä sarjakuvakirjoja, kun Mikko bongas Arktisen banaanin kirjoja alessa.

Kaikki tämä alle kakskymppiä!

ps. moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti