tiistai 8. tammikuuta 2013

Ma-ti-to-pe-la-su

Menin ostamaan synttärilahjaa kummityttöni isoveljelle. Vuosia klopille tulee kolme. Voin kertoa, että eipä paljon ole käsitystä mitä ostaisin. Jotenkin tytöille on helpompi ostella lahjoja.

Noh..

Seisoin leluhyllyllä aikani ja oikeen mikään ei tuntunu hyvältä vaihtoehdolta. Varsinkin, kun leluista ei varmasti ole pulaa. Leluhyllyllä seistessä mieleen tuli lähennä mitä kaikkea itselle haluaisi. Ja kyllä sitä jotain mukaan lähtikin.

Oli pakko saada tämmönen jättileegopalikkasäilytyslaatikko. Oli niin söpö. Ja tarjouksessa.
Se sopii (siis mahtuu, ei välttämättä sisustusmielessä) meidän kirjahyllyyn ja saa korvata ei niin nätin heinäkopan.

Kun olin haalimassa noita jo useampia, päätin poistua leluhyllyltä. Sitten tein ratkaisun, soitin sankarin äitille ja kysyin mistä on tarvetta. Ja näin mulla on ostettuna lahja joka on tarpeen. n.n
Noh, sitte muistin, että mulla ei oo kotona valmiiksi yhtään pojille soveltuvaa synttärikorttia. Menin siis semmosta hakemaan ja näin sen..! Siinä se oli, suoraan edessäni.

Muumikortti jossa muumit hyppivät katolta päälleen.

Jotenkin niin sulonen kortti. Muumimamman ilme on <3.

Taidan olla vähän viikkovillissä, sillä olin menossa synttäreille jo huomenna. Oikea päivähän on vasta torstai, mutta mä jotenki taas ajattelin, että torstai tulee tiistain jälkeen.

Aina ei voi voittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti