torstai 21. helmikuuta 2013

Emmä aina muista

Vitsi mä oon homespääääää!

Sama pää kesät talvet, alkaahan se jo näkyä..

TÄSSÄ SIIS KELLO JOSTA LUPASIN KUVAN JO AJAT SITTEN!

Niiskuneiti ja yksijalkainen Pikku Myy.


Täytyy myös esitellä kissojen tuunaama sekunttiviisari.

Siinä se nyt sitten on.

Satuimpa läpäisemään tänään harjoittelun hyväksytysti ja sain huomisen vapaaksi. Se on siis hiihtoloma ny! Joo, ja täytyy kyllä sanoa, että en kyllä edes epäilly läpäsyä. :p Sen verran hyvä luotto itteeni tässä asiassa, että ainoa mikä arviointikeskustelussa jännitti, oli oman opettajan kysymykset. Ihan vaan, jos sieltä tulee jotain termejä joiden merkitys ei ole ihan hallussa. Tämä koska mulla on ollu tässä melkosesti hyväksiluettuja kursseja ja näin kaikki pedagogiikat, teoriat ja muut ei ole ihan niin hyvässä muistissa, kun ehkä pitäisi olla. Niiden asioiden opiskelusta kun alkaa olla se 4-6 vuotta. On mulla silti jotain asioita hallussa niinku vaikka lähikehityksen vyöhyke, lapsilähtöisyys ja eräällä viittomalla opeteltu integraation merkitys. :D

Tulipa ikävä ihmisiä. Voi luoja kun sais nyt istuu ihmisten kanssa alas korttipakka ja "arvaa kuka mä oon"-peli messissä. <3

2 kommenttia:

  1. Hieno kello! :) mulla on tosiaan melkeen tommonen vaaleanpunainen Muumipeikko -kello. Kiva tietää etten ole ainoo.;) Hauskaa lomaa! Onko lomanviettosuunnitelmia (onks tää yhdyssana?) tiedossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka en muuten muumeista oo niin innostunu, niin tuo kello on must. :D Passaa hyvin seinälle meidän itkusten lapsi taulujen kanssa. :p
      Ja taitaa tuo yhdyssana olla. Vannomaan en mene, mutta veikkaan. :) Juurikaan ei suunnitelmia ole, mutta pari asiaa on varmaa: huomenna Stam1na ja viikon päästä Stone.

      Poista