sunnuntai 10. helmikuuta 2013

You look great..

..when I'm fucked up! (hyve kappale!)



Ihan paras fiilis on se, kun saa kuivattua vastavärjätyt hiukset.

Näin oli siis perjantaina kun tuhosin jälleen hiuksiani. Kiskasin Liven punasen värin päähän ja pum. Tällä kertaa en onnistunu edes värjäämään otsaa ym. kovin rankasti. Ja en edes liiotellu hätävarjelua. Yleensä oon kiskassu otsaan semmosen vahvan bebanthen rasvakerroksen, jotta väri väärässä paikassa oltais vältetty. Syystä tai toisesta kerrankin kaikki meni hyvin. Noh, on se ehkä jo aikakin, onhan tätä tukkaa värjätty vuodesta 2005 asti.

Punanen on se väri josta en kyllä ole luopumassa. Ja juurikin tämmönen punainen joka näyttää normaalissa valossa ja hämärässä semmoselta ruskean punaselta. Ei semmoselta kirkuvalta kirkkaan punaselta. n.n


Oon oikeesti ilonen!


Sitte ku on enemmä valoa, alkaa punasuus näkymään enemmän. Vooooooou!


Oon oikeesti ilonen!


Ja kun ollaan ihan vaikka kirkkaassa päivänvalossa, niin huutaa. Ihan parasta on siis se kun on tuoreet värjätyt hiukset. Mikkokin naureskeli mulle ku olin iha liekeissä koko ajan heiluttelemassa hiuksia. Mutta ku ne on nii punaset! JA värjääminen sai nää latvat näyttämään hetkellisesti paremmalta. *huoh* Vaikka kyllä mun parturiaika pitää itelleni soitella. Otsis on lievästi ylipitkä ja kyllä noita kuivia latvoja sais vähä karsia. n.n


Oon oikeesti ilonen!


Taustalla kuvissa isän tekemä Niiskuneiti-kello.

JA HEI.

Mulla on välillä ongelmia kirjottamisen kanssa ja siis lähinnä kun en keksi kirjottamisen aihetta. SIIS, onko mitään mistä haluaisit mun kirjottavan? Mistä haluat tietää? Mikä kiinnostaisi?

Tää auttas mua oikeesti. :D

4 kommenttia:

  1. Laita parempi kuva tuosta kellosta? Mulla on sukulaisen tekemä Muumipeikko-kello! :) kivan punaiset hiukset! Tiedän ton tunteen mikä on just värjäyksen jälkeen, tuoreena. <3 ootko jo kirjottanu sun ja (tulevan) miehesi ensi tapaamisesta? En oo ehkä joka postausta tarkkaan lukenu :) voisit kirjottaa jotain teistä, mitä teette yhessä yms. Ja voisit tehä sellasen "Heisin päivä" -postauksen missä kerrot mitä teet päivän aikana ja mihin aikaan (ja paljon kuvia! :)). Sit olis kiva kuulla sun lapsuudesta, onko sulla sisaruksia.. ystävistä voisit kirjottaa ainakin yleisesti jotain.. ja joku "lempivaatteeni" -postaus olis myös kiva! :) siinä muutama idea! -E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideoista! Näitä voi lähteä toteuttaan.
      Laitan vaikka seuraavaan postaukseen kuvan tosta kellosta. :D

      Poista
  2. Hyvältä näyttää ja sun hiukset on niin p i t k ä t! Mun omat ei yhtään suostu kasvamaan :c

    VastaaPoista