maanantai 25. maaliskuuta 2013

Antaa kesän tulla

Mä tajusin just, että mun kissat on täyttänyt vuoden kaks viikkoa sitten JA MÄ EN OO MUISTANU!

Ohnoes. Ilmankos ovat olleet tinkisiä. On se nyt, kun oma äiti ei muista. :o
Pyysin anteeksi. Lyyti mulkaisi ja Ansa tuli kiehnäämään. Tietää ketkä on pidempi vihaisia.

On muuten ollut mukava lääkitä tuota pienempää. Se tietää jo, koska pitää juosta karkuun. Kuitenkin haavan antaa puhdistaa hienosti. Tässä kuitenkin on kovasti pohdittu, miten Lyyti saadaan tajuamaan, että ei saa nuolla Ansan haavaa. Mä jo jaoin kissat lehdellä, että pysyvät omilla puolillaan. :D

 *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *     *    *

Voivoi. Koko päivä on menny pelaamiseen (Little Big Planet kakkonen ja Street Fighter x Tekken) ja sisustushaaveiluihin. Huomenna olisi viittomankielenkoe, mutta lukeminen on nyt jääny yllä mainituista syistä. Opettelin mä kuitenkin sen, että voin viittoen kertoa unohtaneeni, jos kokeessa tulee joku niin, etten muista/osaa. :D Huomasin myös, että mulla on koko kurssi hyväksiluettu, niin empä viitsi muutenkaan enää ressata ko. kokeesta. Läpi se on jo kuitenkin. Ja kyllä mä noi aika hyvin osaankin. Tulee jostain, kun niitä on aiemmin jo opetellu. Ihan hauska vaan siis kurrsin loppupuolella hyväksiluku huomata. :) Oisin siis toki käyny, koska kertaaminen on hyvästä, mutta en ehkä olis repiny niin ressiä. :D




Musta tuntuu, että nyt olis sunnuntai. Kiitos sen, että tänään en ollu koulussa. Olis ollu tunnit niin typerästi
-> yks aamulla ja toinen iltapäivällä, niin ei napannu lähtiä. Vaikka tuata matkaa ei nii huimasti oo, niin kyllä siinä kympillä ois bensaa kulunu.
Noniin, mutta lintsaaminen siis mahdollisti pelaamisen. Kiva. n.n

Mut vitsi kuulkaa! Herättiin tänä aamuna siinä ennen ysiä ja voi ku se aurinko oli ihana. Paistatteli suoraa makkarin ikkunasta. (Niin, nyt se on ihana, mutta kesällä kyllä on kuuma.) Päässä alko soimaan taas joku Samuli Putron Älä sammu aurinko tai Tulkoon kesä. Ihan mahtavaa. Mä mielelläni ottasin jo kesän vastaan. Mun tennarit ku ei oo mikkään lämpösimmät maholliset ja en kyllä enää uusia talvikenkiä osta. (Tosin alennusmyynneistä kannattais, kun kuitenkin ens talvena tarttoo) 

Mun talvikengät hajos siis semmosen vuoden ahkeran käytön jälkeen. :c Luulin olevan kestävämmät. Tai ainakin ajattelin ostaessani, että hintavammat Catmandoot on paremmat ku jokku halvat. Siis panostin (mielestäni) laatuun ja maksoin aika hyvän hinnan. Ja onhan nuo kengät olleet ihan parhaat ja ennen kaikkea lämpimät. Sitten tuli se kevään lämpimin päivä ku kaikkialla lumi suli lätäköiksi. Silloin sain huomata, että vesi tulvii sisään. Lähempää tarkastelua suorittaessani huomasin, että mm. kantapäästä saa molemmissa sormen pihalle. Hö. :c

Kesää odotellessa.

Mä oon jo valmistautunu.


2 kommenttia: