maanantai 4. maaliskuuta 2013

Koko loma!

Oijoi.

Loma! Loma jonka aikana mikään asia ei ole edennyt. Siis semmoinen, jolle olisi hyvin ollut aikaa ja joka olisi ollut hyvä hoitaa, kun aikaa oli. :) Noh, typerästä päästä kärsii koko ruumis ja muutenkin mä olen aina ollut viime tipan miehiä. Että tällä mennään. n.n

Noh, mutta koska loma on ollut nyt loma, on ollu päiviä jolloin tapahtuu ja päiviä jolloin ei tarvi riisua ykkäreitä ollenkaan.

Aloittakaamme viikon takaisesta lauantaista. Isäntä häippäs laneilemaan aamupäivällä ja jäin yksin odottelemaan iltaa ja Stam1nan keikkaa. Noh.

Päivä alkoi sitten jukurtilla (kyllä, kirjoitan sen noin, kun en muutenkaan osaa :p) nojatuolissa teeveetä katsellen.


Perinteinen vanilja-päärynä <3

Katselin myös kissoja, jotka päivystivät takapihan tapahtumia hassusti säkättäen.

Päivystysvuorossa Lyyti.


Ansa kerkes kuitenkin poseeraamaan.

Tulipa siinä sitten illemmalla nautiskeltua hieman viintäkin. Rosé sellaista. Oli hyve.

Edelleen yökkäreissä. Hiukset on kuitenki jo kuosissa! :D


Ja sitten näin!


Nocebo oli hyve.

Mikkokin matto lopettaa pelaamisen ja lähti mukaan.

Stam1na

Keikka oli vallan hyve. Sieltäpä sitten lähdettiin kotia ja Mikko vei mut kotiin ja lähti vielä pelailemaan. Mä jo pelkäsin jääväni lanileskeksi ennen kun edes pääsen naimisiin, mutta tuli se kuitenkin aamupäivällä takas. Itse istui silloin sohvalla ehkä vähän tukkakipuisena. :D



Maanantaina tuli hoideltua asioita Seinäjoen suunnalla. Ja ostin viimein ne viininpunaiset housut! Pääsin siis kouluun. :D Maanantaina koitettiin kattella mulle kenkiä, silti tärkeintä oli tatuointiajan varaaminen. Ja yllätyksekseni sain sen tiistai aamulle. :D Huh.



Noh, tiistaina lähdin aamusta kohti Seinäjokea ja Panic Point Tattoota jossa Vesku odotteli.


Tän kanssa menin.
Joo, ryssin ton toisen silmän. :D

Näiden

ja tämän kanssa lähdin. Mmmm. Veri ja kudosneste.

Ja tältä se sitten näyttää.

Mii laik. Teksti tuli kivemmaksi, kun sen teki tommosilla old school -kirjaimilla kaarevasti tohon alle. Nyt on ikävä ku kutittaa ja ihosuiruja alkaa irtoilemaan. Siksi yllä kuva joka on parin päivän takaa. Nyt se on vähän sotkunen. :p Noista käsien pikkukuvista mulla ei oo tähän hätään kuvaa, mutta itseasiassa voisin säästää ne ihan omaan postaukseensa. :D

Niin ja hei, löysinhän mä maanantaina jotain muutakin kun ne viininpunaset housut! Oon jo pitkään hakenu sopivan kokosia patenttikannellisia lasipurkkeja meidän irto-teelle/teille. Miten sana tee tulee monikkoon? :D Noita tuolla on ja kun ei niitä saa suljettua niin, että olisivat edes jotenkin tiiviisti. Siksi semmosten tivihien purkkien hommaaminen oli listalla. Pysyy maku ja ei kaikki haise samalle. :D

Pääsin hieman askartelemaankin.


Keskiviikkona lähettiin metsästämään mun autooni turvavyötä. *huoh* Merkkiliikkeessä melkein suosittelivat paaluttamista, niin hankalaa semmosen osan löytäminen on. Kyseessä ei siis ole koko turvavyö vaan se kapseli johon turvavyö kiinnitetään. Tuossa autossa on semmosta tekniikkaa, että ihan heittämällä ei  vaihtaminen onnistu vaan se täytyy olla juurikin samanlainen. Tässä voisin mainita autoni merkin, mutta se todennäköisesti saisi kakkaa niskaan, siksi vaikenen. :D Kyseessä kuitenkin on -95-vuoden auto, niin ikää alkaa olla ja varaosat ei ihan niin yleisiä ole. Noh, autohautuumaalta löyty ehkä samanikänen, mutta eri mallinen auto jonka vyö näytti sopivalta. Irrotettiin siis penkki siellä ja tuotiin isän luo. Siellä kun on autotalli ja tilaa värkätä.



Torstaina me sitten Mikon kanssa ampastiin sitä penkkiä korjailemaan.

Tämä on siis rikki.

Tämä irrotetaan tästä ja vaihdetaan mun omaan.
Tää on joku kolariauto.

Mikko hoiti sen irrotusosuuden. Mä kannustin.

Aateltiin, et ois näin iisi. Penkki irti tosta "rungosta" ja mun penkki siihen tilalle.

Mutta ei. Tuo on niin ruosteessa, että siinä ei toiminnot pelitä (ja se on ruosteessa, en halua sitä mun autoon) ja täytyy siis irrottaa tuosta runkoasiasta tuo turvavyöasia. Eli tuo mihin vyö menee kiinni aina tuohon keltaiseen putkiloon tuossa kuvan alalaidassa. Kyseinen putkilo on syy siihen miksi ihan mikä tahansa ei kelpaa. Siellä on jotain niin hienoa tekniikkaa. Eli jousi joka kiristää turvavyön kolaritilanteessa. :D
Korjausasia jätettiin hautumaan ja maanantaina jatketaan.



Perjantaina ei mitään. Kalsaripäivä. Paitsi että just muistin. Äiti tuli käymään pienen ja ei niin rauhallisen australian terrierinsä kanssa. Arvakkaa mitä kissat teki?!

Ne meni korkeimpaan paikkaan turvaan. :D 

Eilen eli lauantaina mentiin jälleen Rytmikorjaamolle. Sitä ennen täyty käydä kamalassa tuiskussa ja pyryssä käydä hakemassa pari yöpöytää Ilmajoelta. Noh, ei siinä, muttaku riimut oli sielä Ilmajoen pääs nii komeita, että isännän autolla ei päässy yli. :D Pöydät kuitenki saatiin ja näin mentiin korjaamolle. Vuorossa oli siis Stone. Hyvää musiikkiahan se on ja keikka oli vallan mainio.

Tähän kuva, kun saan kameran käsiini. :D

Tänään sunnuntaina on sitte aika menny koulujuttujen parissa. Pääsääntösesti olin tehtävät jo tehny, mutta sitten muistu muutama. Hups. Noh, nyt on tehtynä. Huomenna on veilä vapaa päivä. Siinä ehkä syy siihen, miksi minä edelleen kirjoitan tätä, enkä ole nukkumassa.

Kamala, kun alkaa olla pituutta. Onnittelut kun olet päässyt tänne asti, nyt alan lopettelemaan. :p

Tässä siis koko lomaviikko noin niinku pääsääntöisesti. *huoh* Oli kivaa, jään odottamaan seuraavaa lomaa.

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Mukavan pitkä ja mukavasti kuvia! :) minäkin oon monet kerrat miettinyt sanan TEE monikkoa ja taivutusta, kaiken järjen mukaanhan se ois toi "teille", vaikka ei kuullosta järkevältä.:) kerro minkä merkkinen auto sulla on? Mulla on vanha Mazda, tuskin sulla voi pahempaa olla. :DD - E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :D Mulle toi tee-sana on aina semmonen, et ei kuusaa miten se pitäs kirjottaa. Sit mä oon jo yläasteelta miettiny, miten sanan _palaa_ saa passiiviin. Paletaan? :DD
      Mulla on a-koppanen Opel Vectra. :)

      Poista
  2. Wooooooo kallo! :3
    Tuliko sulle jokku muutki tatuoinnit samalla vai? o.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli. :D Kaks pienenpää käsiin.
      Että kiitos vaan. n.n

      Poista