lauantai 16. maaliskuuta 2013

Oikea ja vasen

Plöp. Plöp.

Lupasin kertoa myös niistä kahdesta pienemmästä tatuoinnista, jotka otin samalla reissulla kallon kanssa.

Mulla on siis ongelma. Noh, useampiakin, mutta tähän pystyi tuomaan helpotusta tatuoinnilla. :D
Minä en erota oikeaa ja vasempaa. En muista kumpi on kumpi. Ja en myöskään omista volvoa, joka tässä asiassa auttaisi. Siispä tatuoin käsiini O:n ja V:n. Ja jo kahden viikon jälkeen olo on helpottunut!




Vielä kun oppisi 24-tuntisen kellon ja kuukaudet. :D

Okei, osaan mä molemmat, mutta niissäkin on vaikeutensa. Kellonajat mä hoksaan kyllä, ku nopsaa tuumaan. Ennen piti laskea aina ysistä = 21 eteen- tai taaksepäin, mutta nyt menee jo ihan sujuvasti. Silti ihan mukavuussyistä pidän puhelimessani kelloa 12-tuntisena. n.n
Ja kuukaudet on vaikee, jos pitää luetella jostain muusta ku tammikuusta tai kesäkuusta. Sillei: "luettele kuut maaliskuusta.." Lisäksi maaliskuu ja marraskuu on hankalat. Usein joudun varmistamaan, että kumpikos se olikaan alkuvuodesta. Ja tällöin aloitan tammikuusta: tammi, helmi, maalis. :D Nää ei oikeesti tuota mulle ongelmia arjessa, pärjään oikein hyvin. Mutta nää on semmosia asioita jotka ei mulle ole itsestään selvyyksiä, toisin kuin ehkä muille kakskolmosille. Ja nuoremmillekkin. :p

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Niin muuten, tein siis isälle kolmen suklaan juustokakun. Enkä käyttäny ohjetta. Tai vähä vilkasin kerman määrää, mutta muuten sovelsin päästä ja aineista joita tuli ostettua.

Hoksasin ottaa kuvan vasta kun puolet oli jo tuhottu. :D Noh, ainakin mauistui väelle.



Loppukevennykseksi kuvia tältä viikolta. n.n


Tapettiin Mikon kanssa zombeja. Ansakin oli mukana.


Lähes joka aamu tilanne on tämä. Toinen sukka on hukassa.

Tässä on tuorein valmistamani villasukkapari. Tuo lanka. ♥

Aamuisin sängyssä on karvapalloja.

Tunruu, ettei mitään saa tehdä enää yksin..

10 kommenttia:

  1. Saako teillä kissat olla pöydillä? Eikö se ole ihan hygienia syistäkin huono sallia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, eihän ne saisi olla. Ja siihen niitä on opetettu, mutta jääräpäitä ovat. Emme siis salli sitä, mutta näitä sattuu. Siksi siitä piti kuva napatakkin. :)

      Poista
  2. Huipputatskat :DD meiän kissat viihtyy keittiön tiskialtaassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mustaki. :D
      Meillä eivät ole sinne vielä uskaltaneet. Toivottavasti eivät uskallakkaan. :p

      Poista
  3. Ooämgee nehän on melkee samanväriset ku mun sukat!
    http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/166650_1417129287891_3013345_n.jpg
    Jotka on kyllä melkee jo entiset mutta en suostu lopettamaan käyttöä...

    VastaaPoista
  4. Kissoja on kyl todella vaikea saada pysymään poissa pöydiltä. Mutta onneksi on olemassa rätti ja tehokaita pesuaineita.:) Ihana tuo sylikuva Ansasta.-Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. :D
      Mä en varmaa voi ikinä hankkia semmosta kunnon työtuolia, kun sit Ansa ei pääsis syliin ku oon koneella. nimim. tässä se nytkin makaa :D

      Poista
  5. Olispa meidänkin kissat tuollaisia sylimyyryjä.<3 Mun täytyy kommentoida nimettömänä kun en just muista mun gmailin salasanaa.:D -Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus ne unohtuu. :D
      Meilläkään Lyyti ei juur sylissä viihy, mutta Ansa senkin edestä, aina kun mahollista. Ja vaikkei oliskaan. ♥ :)

      Poista