torstai 7. maaliskuuta 2013

Takinkääntötemppu



En mä sitä pitkiin aikoihin ole enää kieltänytkään, eikä asiasta juuri olla edes puhuttu. Kukaan ei ole kysynyt eikä kommentoinut. Käytökseni on muuttunu ajan saatossa ja takkini kääntynyt. Ollaan siis tultu siihen pisteeseen, että minun täytyy myöntää...




Olin väärässä.




Olin sokea. Ennen välttelin koko asiaa ja voi kuinka typerä olin. Kiersin kaukaa, enkä ymmärtänyt, että hyväähän tässä tarkoitetaan. Nimittelin ja vähättelin, mutta tiedän, että en ollut ainoa. Se ei silti käy puolustukseksi. Ei, en voi piiloutua muiden taakse. Turvauduin ihmisiin jotka olivat kanssani samaa mieltä, tukeuduin heihin pysyäkseni kannassani. Läheiseni yrittivät saada minut ymmärtämään, mutta en halunnut kuulla. Se tuntui niin.. luonnotomalta.




"Muutos pelottaa", joku sanoi.




"Ai minua muka pelottaa? Ei, vastustan periaatteesta."




Enää en pysty muistamaan, mikä se periaate oli. En keksi ainoatakaan syytä, miksi niin vastustin. Sen täytyi olla pelkoa uutta kohtaan. Siitä on jo jonkin aikaa, kun tämän olen tajunnut, en vain ole sitä ääneen myöntänyt. Eikä ole ollut edes hetkeä, jonka voisi tunnistaa käännekohdaksi. Se vain jotenkin sulautui osaksi normaalia arkea. Luonnottomuus on muuttunut luonnolliseksi. Välttelyjen kohteesta on tullut loistava vaihtoehto ja tänään, tänään syttyi rakkaus. Tuon rakastumisen takia en voi olla hiljaa. Minun täytyy se sanoa.




Lidl on mesta paikka.*




Rakkaus syttyi uunituoreen tuoksussa.
Kiitos kun Kauhavan Lidliin tuli paistopiste. <3 
Ei tarvi haaveilla enää Vaasan Lidlistä.      



Näiden hinta ei päätä huimaa, toisin kuin esim. Fazerin tiskissä.
Ja on muute ihan parhaita.

Tuoretta sämpylääkin sai. Nams.

Näihin mä vähän sorruin, mutta kun nam. Ja näillä hinta oli alle 50cnt/kpl.


*tämän niminen kappale löytyy bändiltä nimeltä Luotettava todistus

2 kommenttia:

  1. Apua! Oiskohan munki Lidliin tulossa joskus, elättelen toivoa. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitähämmä takkuan? :D Poistelen omia kommenttejani.

      Olin siis sanomassa, että eiköhän kun kerran Kauhavallekkin. :D
      Toivotaan perasta. ^^

      Poista