torstai 16. toukokuuta 2013

Tenttipaniikki.

Mulla olis muutaman tunnin päästä vihoviimeinen tentti tässä koulussa ja vaikka oon kuinka lukenu, tuntuu ettei päähän oo jääny mitään. Kiva kun on ryhmätentti, niin ei tarvi yksin selvitä, mutta toisaalta on tuntuu että pitäs tehä yksin. En halua, että kukaan luulee mua vapaamatkustajaksi.

Kyllä mä ny oikeesti jotain osaanki, nyt vaan on semmonen lamaantunu tunne. Tuntuu, ettei oo mitään käsitystä oppimisvsikeuksista taikka kolmiportaisesta tuesta.

Pläh. Jos mä lukisin tässä muistiinpanoni vielä ja eikö se siitä. Tähän ei kuitenkaan valmistuminen enää kaadu. :D

Eihän..?

Ps. Oon löytäny uuden lempipaikan lukkojen taakse jäämisen jälkeen. Tossa meidän kuistilla on kiva istua. Kun vaan on avaimet mukana.

1 kommentti:

  1. Hieno löytö, jotain iloa avainten unohduksestakin :)

    VastaaPoista