sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Kesä ja hyttyset


Hyttystenpuremarageterveiset täältä sängyn pohjalta. Isännys tuossa kuorsailee makiasti ja minä en kun jalkoja polttaa. Mun piti teitä lähestyä vasta huomenissa (tai siis tänään, mutta ihmisten aikaan), mutta menköön kun en unta saa. :)


Olipahan viikko, siitä lisää huomenna (tai tänään, mutta paljon myöhemmin). :p

Sen sijaan voisin nyt keskittyä kuumottavaan aiheeseen eli eiliseen. Ja kuumottavaan juurikin jalkojen takia. Mentiin eilen Mikon kanssa isälle syömään ja saunaan. Noh, jukoliste kun tuolla oli hyttysiä. Melkeen enemmän kuin tässä meillä, vaikka asutaanki mettän reunas. Isä kuitenki on pellon reunas. Tuuli käy ja kaikkee. Eniveis. Takapihan terassilla syödessä ei hyttysiä näkyny, mutta ku menin avustamaan isää saunan lämmityksessä etupihan puolelle.. Huhhuh. Ihan karmee minivamppyyriarmeija iski päälle. Koitin täyttää vesisäiliön asap, mutta ku se vesi ei tullu määrättyä lujempaa letkusta. Oo siinä nyt sitte ku pitää osua säiliöön ja silti liikkua mahdollisimman paljon väistelläkseen hyttysiä. :D

Nojo. Tulos on se, että eilisen aikana otin jonku 50 osumaa ja nyt ei tunnu hyvältä. Ei niinkään kutita vaan kirveltää ja polttaa. Täytyy ehkä suunnata apteekkiin ostamaan etonoa. Vaikka se ei erityisen hyvin (ainakaan mulla) auta. Silti jotain. Pelottaa jo ajatus paarmoista. Niiden puremat mulla paisuu isoiksi kämmenen levysiksi paukamiksi jotka on kirkkaanpunasia ja tulikuumia. Hyttysten herkuttelu ei ihan niin pahoja reaktioita aiheuta. Onneksi. En varmaan muuten poistuis kotoa. :)

Kokeilen taas nukkumista. Öitä.

Ps. Hyvää kesäkuuta!

3 kommenttia:

  1. Osta luontaistuote-kaupasta jotain tervaa ja hunajaa sisältävää öljyä niin kyllä kuule helpottaa! Mä oon sitä pistäny ja hetken se polttaa iha hirveesti mut sit tulee sellanen aaah kokemus kun ei enää kutise ollenkaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi,täytyy kyllä kokeilla. Nää hyttysten ja varsinkin paarmojen aiheuttamat paukurat on kamalia. :D

      Poista
    2. Mua ei oo ikinä ikuna pistäny minkäämoinen ampiainen! ONNEKSI :) Jokunen paarma tietty purru mut ei se oo yhtä paha ku pistäminen. :D

      Poista