tiistai 11. kesäkuuta 2013

Ongelma joka ei ole ongelma


Nojoo. Siis kyseessä ei oo mikää kauheen vakava ongelma ja toisinaan mä tykkään tästä kovastikin. Mutta toisinaan tää aiheuttaa sadattelua ja mielipahaa, kun tähän ongelmaan ei oikeen oo kunnon ratkasua. Vaikka mitä tekis ja kuinka taistelis tai piilottas, se jossain vaiheessa pomppaa takas esiin. Varsinkin kuumalla ja kostealla kelillä.


Ja ongelmahan on luonnonkiharat hiuset.


Joo. Lällällää, mun ei tarvi tehä mitään ja tukka on laineilla. Mutta toisaalta, mun ei tarvi tehä juuri mitään ja laitettu tukka on laineilla. Varsinki nyt otsiksen kanssa se on ärsyttävää. Ei tarvi ku vähä tulla kuuma tai muuten tukan kostua, niin otsis alkaa kiertymään. Ja tähän ei auta muodossa pitämistä auttavat lämpösuihkeet eikä kunnon lakkakerrokset. Ja got2b:n liimalakkaan ei viittis lähtiä, se on jo liian jytkyä.


No, mut fakta on se, että mä oon melko jääräpää ja tukka on mun. Kummahan tuo olis jos mun tukka ei ois kuten kantajansa, jäärä. :p


Opin kuiturastojen kanssa pelkän otsiksen pesemisen hyödyt ja se on kätevää nytkin ilman kuituja. Kun muu tukka ei kaipaa aamulla pesua, mutta otsis on yön jäljiltä kohti taivasta, on helppoa pestä vaan otsis. Pesun jälkeen pikaföönaus ja tadaa, otsis on jälleen suora. (kunnes päivän mittaan alkaa kihartua)
Loppuviimein luonnonkihara kuitenkin on jees. Se on mun juttu ja vaikka sen kanssa on välillä hankalakin viha/rakkaus -suhde, emmä pois antas. n.n

Jos suihkun jälkeen en tee yhtikäs mitään hiuksille, tulos on tämä:




1 kommentti:

  1. Juurikin samasta syystä mulla on ollut otsis viimeksi about 15 vuotta sitten. Oon niin laiska, että pitkät hiukset ja jatkuva hätäponnari on mun juttu.
    -Pii

    VastaaPoista