maanantai 17. kesäkuuta 2013

Pian nummeen!

Mä oon tässä viimeset kaks päivää ollu värjäämässä hiuksiani ja edelleen ne on värjäämättä, kiitos Nummen. Ja siis pakannu mä en oo vielä mitään. (apua!) Mutta silti tämäkin päivä on menny värkätessä.

Aamu(päivällä) aloin melko juuri heräämisen jälkeen hommiin, kaivoin askartelukamat esiin ja värkkäsin kolmattakymmentä joulukorttia. Namnam. Siinä menikin melko kauan ja kun urakka oli valmis, suuntasin isälle.


Sain oikein sotkunki aikaseksi. Taustamusiikkina soi Kotiteollisuus.


Isälle, koska me halutaan meidän leiriin kyltti. Soitin isälle ja se käski tulla katteleen. Tosin kun mä pääsin sinne, isä oli tehny semmosen jo valmiiksi. ♥ Musta on kiva kun isä on niin mukana ja jos jotain tarvitaan, se auttaa semmosen kasaamisessa. Kuten jo viime vuodeksi tehty postilaatikko.

Eli kun pääsin isälle, siellä mua ootti tämmönen.



Vain maali puuttuu.

Kyltti oli siis maalaamista vaille valmiina. Kuvassa taustalla näkyy maalipurkki, mutta siinä ollu maali oli menny melko sakkaiseksi. Noh, ei muutaku kollaamaan markkia. Toisaalta on mukava, että isällä on varastot täynnä kamaa, sillä jos jotain tarvii, semmonen melko varmasti löytyy. Noh, me siiis kollattiin kaappia ja sieltä löyty ukin jemmaan ostamia spraymaaleja. Ja ne peräti vielä pelitti. Ottaen siis huomioon, että ukki kuoli, kun mä olin vielä ala-asteella. Noh, harmaalla pohjamaalilla puukuvio piiloon.


Enää teksti.


Teksti tulee punasella spraymaalilla. Sapluuna on valmiina ja huomenna pääsee maalaamaan. Sapluunaa tehdessä pääsin siis jälleen askartelemaan. Enkä saanu yhtään haavaa mattopuukoosta!


Jälleen sotku, mutta ei enää taustamusiikkia. Läppäristä loppu akku.

Ja oikeesti, noiden kanssa koko päivä sitten menikin .Nyt voisin värjätä, mutta naapuri saati Mikko ei varmaankaan arvosta suihkussa käymistä yöllä. Samasta syystä en voi laittaa pyykkiä pesuun. Ja pakatakkaan en voi, kun vaatteet on makkarissa. Nukkumaan meneminen olis varmaan viisanta, mutta koska oon nukkunu melko pitkään, ei uni vielä tuu.

Eli mun on varmaan pakko mennä kattomaan pari jaksoa Quantum Leappia.  :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti