sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Terve!


Päk in pisnis!

On kuulkaa alotettu loma niin vauhilla, että ei koneelle juuri oo joutanu. :D Tai on, mutta.. Noh, siitä alla.





Mutta tosiaan valmistuin siis viime viikon lauantaina ja olipahan pippalot! Ohjelma koululla kesti kauemman ku luulin ja meinas tulla kiire, kun olin jättäny kakun ja makaronisalaatin väsäämisen siihen koulun ja vieraiden saapumisen väliin. Kerittiin kyllä hyvin, kiitos äiteen joka kiisi apuun. :D Mutta silti vähän aiheutti paniikkia. Varsinkin kun armas kissamme Lyyti otti ja työnsi alas meidän ison peilin. Pläh. Siinä puol tuntia ennen vieraiden tuloa alettiin keräämään sirpaleita ja kaivettiin imuria esille. Noh, sekin saatiin alta pois ja kaikki oli valmista kun ovikello soi.

Sen verta kiireinen emäntä olin, että omassa kamerassa ei kyllä ole kovin hyvää kuvaa omasta juhlalookista, mutta toivotaan, että pappa toimittelee kuvia mulle. :D


Rakastan kyllä noita kenkiä ihan sikana. nöf.


Sit noi naiset oli äänestäny mut reiluksi kaveriksi! Kiitti ny viä. ♥
Kuvan otti Tiia.


Tältä minä näytin illalla ennen kun vaihdoin yökkärit päälle. :)

Kun me oltiin täällä juhlittu ja melkeen kaikki vieraat oli lähteny, niin me lähettiin Seinäjoelle Gringos Locosiin syömään. Aika isolla porukalla mentiinkin, kun oli Mikon perhe ja mun isä ja sen vaimo. Ruoka oli hyvää ja sitä riitti. Syömisen jälkeen lähti loimaanväki kohti kotiaan jättäen tosin Mikon kaksoisveljen meille lomailemaan.

Niimpä me sitten alkuviikko pelattiin Borderlandsia. Pelattiin aika paljon. Kannettiin ruokapöytä vierashuoneeseen ja meillä oli täällä neljä tietokonetta, kun Mikon kaverikin tuli pelaamaan. (lanit?) n.n Kerittiin me vierailla Sjoellakin ja kaikkea. Oli kivaa. Henri lähti torstaina ja nyt me on sitten pelattu vaan kahestaan. :p


Tos on mun jääkaappi-pakastin yhdistelmäni.

Borderlands kakkonen on aika makee peli. Tykkään. Ykkösestä en tykänny, mutta syy on siinä, että meillä on se pleikkarille. Mä oon enemmän pc-pelaaja, kun näppis on omaan käteen luonnollisempi ku ohjain. Varsinki ku nykypäivän pleikkaohjaimissa on niin paljon nappeja ja mun käsi on tottunu nessin ohjaimeen. :D


Pelaako kukaan mun blogia lukeva pelejä? Ois kiva kuulla. :D



1 kommentti:

  1. Pelaan, pelaan! Wiillä tulee pelattua Super Smash Bros. Brawlia ja Zeldaa, tietsikalla kaiken maailman pelejä aina Halosta Street Fighteriin, myös MMORPG'eja :P

    - Jenniina

    VastaaPoista