perjantai 12. heinäkuuta 2013

Haalimisia



Mmmmväää. Vitsit voi nyt olla vaikeeta saada tekstiä aikaseksi. Jo eilen mun piti teille kirjotella, mutta eeei. Mä katoin Quantum Leapia. Taas. *huoh* Noh, nyt sitten. Vaikka en mä nytkään aio paljoa kirjottaa. Kuvat puhukoot.

Mun on siis pitäny kertoa mitä mä oon tällä viikolla haalinu itelleni. Meinaan keskiviikkonahan tuli shoppailtua sielä Seinäjoella ja myös henkkamaukan paketti ja Mikon kanssa yhteinen paketti Teefurysta tuli tällä viikolla.


Henkkamaukan alesta
valkonen peruspaita vitosen
keltaset housut kympin

Housut otin, koska ne oli halvat. Ajattelin, että voin ne värjätä sitten itelle sopivammaksi, mutta nyt oikeestaan oon jopa ihastunu tohon keltaseen. :D Saany nähä miten niille käy, ovat kuitenkin tosi kivan malliset, että käytettyä tulee. Keltasena taikka jonkun muun värisenä.


Henkkamaukasta myös raitatoppi nelosen ja musta huivi vitosen.
Archer-teepaita TeeFurysta.


TeeFurysta myös tämä Family Guy -paita.


Seinäjoelta mukaan lähti ketju tuohon mun riipukseen. Nyt se on hyve.


Mukaan lähti myös tuoksu spessuun päivään.
Ihastuin kovasti tuohon Hilfigerin Flower Violet tuoksuun.


Löysin mä jotain sinistäkin. Vaikka kyllä joku muu väri ois passannu mun mieleen paremmin.
Ja ehkä Ansankin.

Ja loppuun jäniskissakevennys.

Nojo. Siinä nyt siis haalinnat. :D

Hyvää viikonloppua ihmiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti