torstai 18. heinäkuuta 2013

Kakka paikka



Mutta tulipahan käytyä.

Lähdin tuossa eilen piipahtamaan Ylivieskassa. Paikkaa ei ollu kyllä yhtään ikävä, mutta ihmisiä siellä oli. Ja on vieläkin. Tällä reisulla en kerinny kaikkia niitä näkemään ketä oisin halunnu. Täytyis ehkä joskus mennä vähän pidemmäksi aikaa. Päivä ei riitä.

Yka on paikka joka ensimmäisenä muistuttaa mua epäonnistumisista. Onhan siellä ollu hienoja hetkiä, mahtavia ihmisiä ja paljon naurua, kuitenkin kun mä reilu vuos sitten ajoin sieltä pois, mä olin aika romuna. Niin sitä jäi kesken tutkinto ja tuntu, että viimeset kolme vuotta meni hukkaan. Tutkinto olis kyllä kiva saada joskus valmiiksi, mutta mä en oo vielä valmis. En oo valmis alottamaan uudestaan ja kohtaamaan joitain ihmisiä. Enkä varsinkaan oo valmis muutamaan takaisin Ykaan. Itseasiassa mä en taida olla edes valmis ajattelemaan koko takas menoa. Vaikka mä oon ihan fine, niin takasin menon ajatteleminen nostaa pintaan asioita jotka ei oo fine. Tuntemuksia Ylivieskaa kohtaan tuki suuresti sää. Kauhavalla lähtiessä oli ihanan lämmin ja aurinkoinen sää, Ykaa lähestyessä se meni kakaksi. Pois lähtiessä sää alko paranemaan ja piti kaivaa aurinkolasit silmille. Kauhavaa Kotia kohti ajellessa saatoin laulaa ja lujaa. "I don't want to stop at all!"


Mahtavuutta!


Matkat muuten sujui oikein mukavasti, kiitos tuoreen hankinnan. Ehkä jopa fiksuin hankinta pitkään aikaan. Meinaan nyt Spotify premiumia. Pääasiassa hankin sen viikon päästä vietettäville kinkereille, mutta nyt matkalla huomasin sen mahtavuuden. Siinä jossain Evijärven kohilla alko tuntumaan, että nyt olis mahtava ku sois Queen*. Vaan empä ollu muistitikulle semmosta tallentanu. Hö. Sitten hoksasin. Ei muutaku puhelin kiinni soittimeen ja pelit soimaan. Ja vaikka en yhtään soittolistaa oo vielä ladannu puhelimeen, niin hienosti se soitti puhelimen netilläkin. Ainoastaan Toholammilla tökki...

*Jälleen kiitos äitille. Queen/Mercury-rakkaus siirtyy äidiltä tyttärelle.

Myös laturissa.

Ei mulla oikeestaan muuta asiaa nyt oo. Ja muutenki pitää mennä pian nukkumaan, että pääsen aamulla ylös ja kerkeen kampaajalle. Tässä ku näitä yhen lopun aikoja elellään, niin kovasti ei meinaa kirjotteluun jäädä aikaa. :D Mutta tulossa on kyllä asiaa! Nimittäin Crazy Factory kiikutti jälleen mulle paketin. Niistä siis. Ja mun askartelujakin pitää esitellä! Palaillaan siis huomenissa!

terveisin
Heisi


1 kommentti:

  1. Ymmärrän täysin, miltä susta tuntuu. Iteki aina välttelen paikkoja, jotka muistuttaa mua epäonnistumisista. Ei sais olla liian ankara itelleen.

    VastaaPoista