torstai 4. heinäkuuta 2013

Kuuntele äitiä!



Koko viikon mä oon tehny ihan sikana hommia, mutta silti tuntuu, että mä en oo saanu mitään aikaseksi. :D

Jotenki on niin monta rautaa tulessa, että mitään ei kerkiä. Tai mikään ei tuu loppuun kerralla, kun pitää jo tehä toista. *huh* Ja vielä on tämmöset säät. Pyykkäys on urakka, kun sisälle mahtuu niin vähän kerrallaan kuivumaan ja näemmä aina pesukoneen lopetellessa ulkona alkaa satamaan. Ihan ku joku *ttuilis.

Kyllä mä kasasin eilen illalla (yöllä) listan, jossa asiat on tärkeysjärjestyksessä. Siitä voi lähteä toteuttamaan. Ja huomiselle on selvät sävelet. Tuli tässä vaan vähän semmonen jännäpelko, että ei oikein osaa sunnitella viikonlopuille mitään. Ei tiedä koska tullaan hakemaan. :D




Muttä, nyt! 

Tahdon esiteillä teille käsivarteni tai lähinnä olkapääni.



Muistutukseksi, viime vuoden juhannus(joulu) oli aurinkoinen ja joku saattoi unohtaa äidin neuvot. Kävi näin:


Saatoin siis palaa.


Noh, otin opikseni ja tänä kesänä on tullut käytettyä kunnon aurinkorasvaa. Siispä en ole palanut, mutta ruskettunut kylläkin. Ja rusketukseen olkapää, ja käsivarsi muutenkin, käyttäytyy näin:


Hitto, en nyt saa kunnon kuvaa, mutta kai te ton näätte?


Selvennän vielä..


Sama kuva, lisäsin vain kontrastia.


Tuo tumma alue ei ole varjosta tumma. Ei, vaan mun olkapäässä menee raja. Pahasti palanut iho ei ole ruskettunut tänä kesänä samoin kuin ei niin palanut. Tuntuu, että se ei oo ruskettunu juuri lainkaan. Mä tiedän, että pahasti palamisella on vaikutukset ihoon, mutta emmä tajunnu mitään tämmöstä. Siis, että mun kädessä tulis olemaan lähes suora raja ruskettuneella ja ei ruskettuneella alueella. Raja oli näkyvissä jo talvellakin, mutta niin haaleana, että luulin kuvittelevani.


Ja tää raja menee melkeen kyynärtaipeeseen asti.

Kai se pitäis jo kakskakkosena tietää, että jos äiti neuvoo, kannattaa kuunnella. Mutta ei. Tarvitaan vielä vuosi, että ymmärtää otta neuvoista vaarin. Että vasta 23-vuotiaana tajuaa, ettei äiti turhaa käskenyt laittaa aurinkorasvaa.


Että moi äiti. Kyllä mä nyt jo rasvaan!
♥:llä tyttäresi





Nojoo. Nyt mä meen vielä hetkeksi pelaamaan Walking Deadin uutta episodia, sitten voi mennä nukkumaan.
Heihei ja muistakaa laittaa aurinkorasvaa! :D

2 kommenttia:

  1. Karun näkööstä... Tua sun ekan kuvan iso punanen luomi on pelottavan näköne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä. Ja luoja tua oli kipiä. Mutta kun on tämmönen, että kaikki pitää oppia kantapään kautta.. :D

      Poista