perjantai 19. heinäkuuta 2013

Yhen sortin harakka



Eihän kellään olisi tarvetta 14mm blugiille tai tunneliille? :D

Meinaan kun mä oon koko ajan hamstraamassa noita lisää ja silti edelleenkään en käytä ku näitä yksiä puisia.


Tältä mun rasiani näyttää. Oikealla nätissä riviss tappeja, palloja ja muutä lävistyssälää siistissä rivissä.
Vasemmalla taasen läjässä mun venytykset.

Ja eihän mulla noita nyt ihan hirveesti ole. Jollain on varmasti paaaljon enemmän. Mutta on noita jo aika hyvin. Alkuun kun oli vaan yks eriparinen. Ompa tuolla vielä säilössä mutterit joilla koko venyttäminen aikanaan alko ja se spiraali, jonka ansiosta tässä 14mm ollaan. :D Ja vaan 14mm, koska ei ollu aikanaan varaa venyttää isompaa ja kun spiraali löyty jo omasta takaa.

Puiset rakkaat.

Siniset kiveä ja reikäset sarvesta.

Linnut on vanhimmat. Valkoset on semmoset kivan helmiäiset.

Noissa kirkkaissa on sisällä nestettä jossa noi kimalteet lilluu, ne on kivat.
Valkoset ja turkoosit tommosia "tavallisia".

Kahet ruusut.

Nää on uusimmat. Posti toi keskiviikkona.
Ja mä oon rakastunu.

Yhteensä näitä on siis 13 paria. Ja osa on semmosia mitä mä en oo ees käyttäny koskaan. :D

Rakasta Crazy Factorya kyllä suuresti. Halpaa ja hyvää tavaraa. Postikuluineen saa halvemmalla, kuin liikkeestä Suomessa. Ja valikoimaakin on ihan valtavasti! Suosittelen siis lämpimästi.

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti