tiistai 20. elokuuta 2013

Aasinsiltoja



Mulla on rouvatukka! Tai ylipäätään mun hiuksissa on jotain uutta. Tykkään näistä niin valtavasti!


Föönin kanssa.


Ilman fööniä.
Kulmakarvoja mulla ei näköjään oo.  :O


Latvat on liukuvärjätty oranssiksi. :D Tai lähinnä siis latvoihin tehtiin värinpoisto ja oranssi jäi. Mä oon niin tyytyväinen. Näin sain hiuksiin uutta väriä ilman, että mun tarvi luopua punasesta.

Punanen on kyllä ihan mun lemppariväri. Häjy vaan, kun ei voi pitää punasia vaatteita, kun ne syö punasuuden hiuksista. Mun hiukset näyttää melkeen ruskeelta, kun laitan punasen paidan päälle. Noh, onneksi kaikkee muuta voi olla punasena. Kuten kynnet! ♥ Oon niin rakastunu tuohon Mavalan punaiseen kynsilakkaan nimeltä Paris. Mavalallakin noita punasia sävyjä on vaikka muille jakaa. Niistä häitä varten arvoin sopivinta ja valitsin Parisin. Ja oikein hyvän valinnan tein. n.n Alla kuva eilen lakatuista kynsistä. Älkää piitatko lakkajämistä iholla. (Onneks mä en pidä kynsiblogia :P)





Tänään oli vielä lämmin.


Voi. Tänään piti käydä vielä vähän katsomassa kesää. Kovaa se syksy jo tulee, mutta ei vielä. Eihän. Mä en oo valmistautunu vielä siihen kylmyyteen jota syksy tuo. Mä en oo varma onko mulla tarpeeksi villasukkia ja muita villa-asioita talven varalle. Sentään marjojen kanssa ollaan varauduttu. Kiitos anopin ja appiukon, jotka täytti pakkasen mmmustikoilla. Koska mustikkaa nyt on, mä ajattelin tehdä mustikkapiirakan. Tai tarjosin Mikolle vaihtoehdot a) valkosuklaa-mustikkapiirakka, b) valkosuklaa-mustikkajuustokakku ja c) valkosuklaa-mustikkamuffinit. Näistä Mikko valitsi piirakan.


Piirakka it is.


Ja hyvää oli. Nams. Täytyy tehdä toistekkin. Tiiättekö, mä en keksi tästä piirakasta enää aasinsiltaa kissoihin. Joten menen siis suoraan asiaan. Nauroin kun Mikko linkkas alla olevan kuvan acidcow.comia selatessaan.




Emmä muuten muttaku kuvan nähdessäni tilanne meillä oli tämä.




Semmosta tällä erää. Nyt menen nukkumaan! MO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti