keskiviikko 7. elokuuta 2013

Ei mulla mitään



Saimpa kuulkaa kirjoitettua meidän hääpostauksen. Ajastin sen huomiselle, että siinä puolen päivän jälkeen pärähtää. :D

Mä lähdin eilen käymään äiteen kanssa Soinissa mökillä ja aiettä. Se on kyllä hieno paikka. Ja oli kivaa. Äitin koira Leevi sai juosta ittensä puhki ja minäkin olin illalla puhki, vaikka en edes juoksennellu. Nukahdin illalla sohvalle. Harmi vaan, että siirryin siitä sänkyyn. Sohvan jä sängyn välillä tapahtu jotain ja uni ei enää tullu. :c Siiiispä mä taas istun yötä myöten koneella ja katon Carrien päiväkirjoja. :D Kissa leikkii vieressä muovipussilla ja mulla on suklaata.


Saunan verannalta on aika kivat maisemat.


Mullä kävi tänään "ikävä" vahinko, kun nielasin toisen pallon kielikorustani. Sinne meni ruuan joukossa. Onneksi ei sentään kalahtanu hampaiden väliin pureskellessa. Nyt mun sitten "pitää" tilata uusi. Vaikka onhan mulla noita palloja, mutta kun se on ollu semmonen mukava. Melkeen huomaamaton suussa ja sillei. Nyt mulla on joku hätävara ja tuntuu ikävältä kitalaessa. Kyllä tämä välttää sen aikaa, kun Thaimaasta tulee uusi. Siinä samassa saattaa lähteä uudet venytyksetkin matkaan. Se kun on niin typerää maksaa 0,50€ ostoksesta melkeen vitosen postarit. Tai näin mä ainakin selitän itelleni. n.n

Mun rakkausvenytyksissä on muuten ongelma. :c 




Noissa kun on noita reikiä myös kyljissä, niin iho mukautuu niihin. Reiän iho mukautuu noihin ja korvista ei voi pyöritellä, kun siihen on tullu "ulokkeita". Vajaan kaks viikkoa pysty pitää, nyt oli pakko ottaa pois. Vielä kun lähtivät irti. Hö. En päässy helpolla. Mä kun tykkään siitä, että ei tarvi vaihdella ja että yksillä pärjää. Noh, onneksi mulla on nää puiset rakkaudet.

Loppuun kissakevennys ja lasipullokokis-ylistys!


Peittelin Ansan. Se vähän avas silmiä ja jatko sitten nukkumista.
NIIIN ihana!

Oikeesti, kokis on ihan parasta lasipullosta.
Se vaan maistuu niiiin paljon paremmalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti