perjantai 2. elokuuta 2013

Huh hah hei!



Ja rommia pullo. 


Tai no ei ihan, vaan kirkasta. Ja sitäkin useampi kuin yksi pullo. Häistä _vähän_ jäi. Ne kun sitten karhunpentujen kanssa koristi meidän eteistä tässä alkuviikon, niin päätin repästä ja tehdä vaatehuoneeseen kunnolla tilaa.

Sekä alkomaholille, että omille vaatteilleni.
Tähän asti kun olen yrittäny mahtua ikealipastoon ja naulakkoon, mutta yritykseksihän se on jäänyt..


Alkutilanne.


Ja tähän päästiin.


Koska vaatteita pääsi roikkumaan.


Aikasemmin toi meidän vaatehuoneen takaosa ja varsinkin tuon tangon alunen on ollu täynnä tavaraa, niin vaattehia ei oo saanu roikkumaan. Muutenkaan tuo meidän vaatehuone ei ole toiminut vaatehuoneena vaan varastona. Nyt oli hyvä aika järjestellä hommat uudelleen. Ja viimein mun lipaston päällinen on tyhjä.

Kamala vaan tossa lipastossa noi läpinäkyvät laatikot. Näyttää niinku vaatteita ei olisi viikattu ollenkaan. :D Oikeastihan siellä on hommat viikattuna. Paitsi alimmassa laatikossa jossa sukat ja alusvaatteet on sulassa epäjärjestyksessä.




Mutta kuulkaa. Nyt saatte laittaa aivot hommiin ja heitellä mulle ehdotuksia. Villitkin sallitaan, niitä vaan ei luvata toteuttaa. MEINAAN, kun juhlat on juhlittu ja tukasta ei tarvi saada enää kampausta, niin


mitä mä teen mun tukalle? 

Haluan käydä parturoimassa ns. rouvatukan itelleni. Ja nyt en puhu mistään tylsästä polkasta. Itseasiassa en kyllä tiedä mistä puhun. Toisaalta en halua pituudesta paljoa luopua, kun se kerran näin pitkäksi on jo saatu. Mutta myöskään punaisesta väristä en luovu. Ainakaan kokonaan. Mutta jotain haluan tapahtuvan. :D Ideoita otetaan vastaan!


Hei, oon Heisi. Mun tukka on luonnonkihara.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti