maanantai 5. elokuuta 2013

Hyvää yötä!



Mä teen nyt kyllä niiin hallaa itelleni. JA vielä tieten tahtoen!
Valvoin jo eilen myöhään, mutta Mikko herätti ihmisten ajoissa. Fiksuna Mikko jätti oven auki, jotta myös kissat pääsee herättelemään. Jonkin aikaa heräämistä tehtyäni (eli kun ruoka oli valmista) nousin ylös. Söin, istuin hetken koneella JA MENIN TAKAS SÄNKYYN! En varsinaisesti enää nukahtanu, mutta koomasin lähes tajuttomana kaks kissaa kainalossa. Namnam. Ja nyt ei sitten nukuta. Pari tuntia vielä ja voin syödä iltapalaa, kun Mikko syö aamupalaa.



Noh, mutta koska mua ei nyt väsytä, voin kerto viikonlopusta. Me käytiin Mikon kanssa Vaasan torilla jätskillä!



Itestään on vaikee ottaa kuvaa kun syö.


Mä leikin myös kovasti turistia.

Pari viikkoa taakseppäin mä leikin turistia Soinin Wanahan ajan päivillä. Lähinnä kyllä kuvailin lampaita. Ihan vaan koska lampaat on söpöjä. Vitsi ois mahtavaa, ku olis oma lammas ajamassa nurtsin ja sitten mä voisin keriä sen ja tehä villalankaa ja saisin lapaset jaja.. Nyt sit kukaan ei pilaa mun mielikuvaa lampaan omistamisen helppoudesta. :D







Muurikkalettu tuoreelta päreeltä. Jotain niin hyvää!


Minä ja meidän pitkään etsitty hankinta.

Pidemmän aikaa oltiin Mikon kanssa puhuttu, että kori olis kätevä kauppareissuilla. Semmosta sitte haeskeltiin, mutta mikään ei tuntunu hyvältä, joko korit oli liian pieniä tai laatuunsa nähden kalliita. Soinista kuitenkin löyty tommonen oikein passeli pyöree pajukori. <3 Ja heti se pääsi kovaan käyttöön. Levätä se ei saa edes kotona, kun jompi kumpi kissoista sen valtaa. :)


Mutta kuulkaa. Se pari tuntinen pyörähti tätä kirjoittaessa (kun samalla katto pari jaksoa Carrien päiväkirjoja) ja Mikon herätys soi ihan just joten mä lopettelen. Ja meen nukkumaan. :D Saa nähä kuinka äitee saa ryskätä päästäkseen sisälle, kun se tulee aamupäivällä käymään.
Hyvää yötä!

1 kommentti:

  1. Et ole yksin unirytmisi kanssa. Jos mä olisin järkevä, niin olisin jo nukkumassa, mut täällä mä luen sun blogia. ( En ole muistanut käydä lukemassa, niin olikin monta kivaa tekstiä, mm. postaus häistä, IHANA! ) Nyt mulla ei oo mennyt ihan aamuun asti, mut yhessä vaiheessa oli niinkin, et tein Ristolle aamupalaa ja menin sit nukkumaan. :D

    VastaaPoista