lauantai 24. elokuuta 2013

Keilailu varten keitto

Voi kumpa lotossa tänä viikonloppuna tärppäis. :D En tosin taida olla ainoa joka näin toivoo. Muthei, mulle kelpais joku pienempikin semmonen semi-iso summa. Mä tietäsin heti mihin rahaa käyttäisin. Varsinkin kun tuli asiaa selviteltyä. Tää on nyt oikeesti paha, kun ei uni tuu ja älypuhelimella on helppo seikkailla netissä. *huoh* Ihan varmasti unensaanti karkaa vieeläkin kauemmaksi.

Tässä siis kerkiää haaveilla. Rahoilla minä toteuttaisin asian jota oon jo kauan suunnitellu, mutta johon ei oo ollut valuuttaa.

-> Kauan jo oon haaveillut, että pääsisin näkemään livenä yhen lempparipändeistäni. Ah. Bowling For Soup! ♡♥ Jotain niin namia, mutta kun eivät koskaan Suomeen asti pääse.

Poijjilta on tulossa jälleen uusi levy ja mielenkiinnosta vilkaisin kiertueen keikkapaikkoja. Ja hei, ne tekee kiertueen Britteihin. Okei. Hyvä! Se on lähempänä kuin jenkkilä. Valkkasin muutaman keikan päivämäärän perusteella ja kattelin lentoja. Kattelin majotusta. Kattelin kaikkea. Eikä tulis edes hirrveen kalliiksi. Noin niinku periaatteessa.

Ja nyt haluaisin vaan lähteä! Varsinkin kun tavallaan olis viimeset hetket lähteä. Kiertue meinaan kulkee nimellä "Farewell UK Tour". Bändin sivuilla sanoivat näin: "We are NOT breaking up, it’s just come time to take a different direction". Eli kiertämiseen ovat väsähtäneet, ilmeisesti soittelevat kuitenkin Jenkeissä. Ehkä. Onneksi eivät sentään hajoa. n.n

Vilkasin huvikseni lentoja Teksasiin ja niihin tarvitaan jo isompaa lottovoittoa. :)

Tule hyvä lottovoitto.

Öitä. Tai aamuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti