lauantai 17. elokuuta 2013

Saat multa horsman

Ei ole mussa hortonomin vikaa. Ei yhtään.

Mä halusin kasvattaa morsiuskimppuni itse. Haaveissa oli siis, että kimppu olisi yksi iso daalia. Noh. Hellyydellä ja hoivalla vaalin daaliani kasvun alkuun. Tein niinkuin viisaammat neuvoivat. Ja voi kun ne kasvoikin. Ainut vaan, että nuppuja ei näkynyt. Lehtiä sitäkin enemmän. Ja ihan kuin vittuillakseen viikkoa ennen häitä yksi päätti tehdä nupun. Ja minä kun aloitin niin hyvissä ajoin. Muka. Nyt kukka yrittää aueta, mutta ai että ku se on kärsineen näkönen. Empä siis saanut kimppuuni itse kasvatettua daalia. Daaliaa mun kimpussani kyllä oli, mutta ne kukkakaupantäti hommi jostain.

Jotenki mieleen palaa äiteen reaktio kun kerroin kasvattavani kimpun ite. :D Ehkä meitä kaikkia ei oo tarkoitettu pärjäämään kasvien kanssa. Varsinkaan minua. Mulla on kuiva ja kuollu bonsai hyllyllä ja kukkapenkissä kaksmetristä horsmaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti