perjantai 4. lokakuuta 2013

. . Mä en keksi otsikkoa

Mulla on täällä neljä luonnosta odottamassa julkaisua. On itseasiassa ollu jo muutaman viikon. Voisimpa viimein saada aikaiseksi ja julkasta ne. Tosin taidan olla oleva (ovela) ja ajastella niitä, niin tää blogi vois muistuttaa muutakin kuin kuollutta. Vaikka allekirjoittaneen päässä soikin aamulla aika vahvasti Kotiteollisuuden Arkunnaula. Varsinkin kohta: "Ja minä luovutan, luovutan, luovutan ja jään tänne lepäämään, lepäämään arkkuun viileään."

Ja ei mua edes mitenkään väsyttäny aamulla. En siis ollu tyyliin "kuolemanväsynyt". Itseasiassa olin aika pirteä. Onhan kuitenkin perjantai, töissä lyhyt päivä ja viikonlopulle suunniteltuna kaikkea kivaa. Alitajuntani kappalevalinnat ei aina aukea mulle.. Mutta en valita, Kotiteollisuus on aina hyvä valinta.

Töiden jälkeen käyn pitkästä aikaa värityttämässä kulmat ja räpsyt! Kivaa.

Tähän loppuun voisin sanoa tai oikeastaan laulaa "OH HAPPY DAY!" Te onneksi laulua ette kuule. :)
Näkemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti