sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Pian aamut uusiksi




Ainakin tähän asti mun aamut on mitotettu aika tarkkaan. Tai siis ei. Nyt mä huijjaan. Aamut ei oo mitotettu sillei tarkkaan, että mulla olis minuuttiaikataulu, ei suinkaan. Mun aamut on mitotettu tarkkaan niin, että justiin kerkiä töihin. Lähen kotoa varttia vaille ja oon toissa liikennevaloista riippuen n. viittä minuuttia vaille tasan töissä. Eli oikein passelisti sopivaan aikaan. 


Ystävämme kuura tulee pian, ehkä jo huomenna ja tuo ongelmia aamuun. Ajankäytölle täytyy tehdä jotain, jotta kerkeän krapaamaan ikkunat aamulla. Niinku oikeesti! Jostain täytyy repiä ylimääräiset kymmenen minuuttia. Noniin. Täähän olis helppoa jos aamuissa olis joku tarkka aikataulu, mutta kun ei. Mä saatan syödä aamupalaa semmosen reilu puoli tuntia ja sit hirveessä kiireessä hoidan kaikki aamutoimet pukemisineen ja hampaiden harjauksineen. Ja sit ku se aamu menee semmoseksi hässäkkäpaniikkisotkuksi, niin saattaa joskus käydä niin, että unohdan ruokkia kissat. Hups. Ja semmosina aamuina ei olisi aikaa alkaa edes niitä ikkunoita krapaamahan.


Jotenki aamut vaan ei oo mua varten. Mä en vaan osaa olla virkee. Vaikka kuinka hyvin nukkuisin, niin aamulla pitää silti koomata. Saatan jäädä istuun sohvalle teemuki kädessä, ihan vaan nollaamisen ilosta, kunnes huomaan, että nyt pitää toimia. Loppuviimein mä siis oon melko nopia aamutoimissa, aikaa vaan menee siihen "heräilyyn" ja koomaamiseen. Noh, jännätään miten kylmä aamulla on. Jos se vaikka oliski vielä pitkään plussan puolella. n.n



Sitten kysymys. Tykkäättekö te Jukka Pojasta?  Mä tykkään ja oon tykännyt jo kauan. Varsinkin vanhempi, Kompostikoplan ja Jenkkarekan aikanen musiikki on tosi nam. 14-vee Heidi kirjotteli koulussa kokeisiin Tietotulvan sanoja ja veteli kokeista kutosia. "liika tieto voi sekoittaa sun pään, turha tieto ei liity mihinkään, tietotulva vie mennessään ja ihminen kattelee ihmeissään" Ei ihan riittäny opettajilla huumorintaju. 

Okei, nyt päästään siis varsinaiseen asiaan. Mä en oikein tiedä mitä mä tykkään Jukka Pojan Laineet kappaleesta, kun Jukka Pojan ja Kompostikoplan Keinuta mua on tuttu jo niin pitkän ajan takaa. Onko kellään samaa ongelmaa? Laineet biisissä on kyllä tosi hyvä fiilis, mutta kun se vaan ei oo Keinuta mua. Äh. :D On mulla ongelmat, hyviä ne on kumminki molemmat.

Jos sulle ei oo kappaleet tuttuja niin, voit niitä nyt sidden vertailla. Kumpi on sun mieleen?











Hyvää alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti