sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Sadeviitta


Ehkä vähän huono juttu on se, että mä en aamuisin auo ikkunaverhoja tai kaihtimia nähdäkseni millainen sää ulkona on. Sitten kuten yhtenä aamuna tällä viikolla, yllätyn ulos astuessa, että jaa, kaatosade. Hö. No ei siinä mitään, asianmukainen varustus mulla kulkee päivittäin joukossa. On sateenvarjo, sadeviitta ja kumisaappaatkin, mutta silti tulee "oh fak". 


Ihan vaan, että silti ei oo kiva olla sateella ulkona. Varsinkin kun töihin kuuluu ulkoilu asiakkaiden kanssa melkein säällä kuin säällä. Sadeviitta on jees, mutta se valuttaa kaiken pohkeille. Odotan sitä päivää, et löydän mulle sopivan, ei huomioliivin värisen, sadeasun. Et on housut ja takki. Miksei vielä lakkikin. Sillei, että mä voin vaikka istua lätäkköön. Olis vähän mahtavaa, kun vois talvellaki laittaa kurahousut toppahousujen päälle ja vois istuu missä vaan. Ennen kaikkea vois laskea mäkeä ilman liukuria. 


Ja juu, mä olen Heisi, kakskytkolme vee. Mut mä oon myös yheltä ammatiltani lastenohjaaja ja lastenohjaajan ei tarvi kasvaa koskaan aikuiseksi, pitää vain aikuistua. :) Leikki-ikä on koko ikä, vai mitä me sanoo. 


Ehkä täytys lähtee kokeilemaan Rukkan sadeasuja. Niissä nyt ainakin on kokoja vähän isompiakin. :D



Superhieno kuva musta ja viitasta. 

1 kommentti: