torstai 7. marraskuuta 2013

Anniina



AnGiina.
Ohhohhoo.


Mullon kuume!


Terveisiä täältä sairasmajasta. Minä olen muuttanut sohvalle, jotta olisin lähempänä palveluita (lue: tv, tietokone ja jääkaappi) ja jotta meistä teveempi saisi nukuttua yönsä kunnolla ja näin jaksaisi töissä. 

Aloitin tuossa tiistaina lievällä kurkkukivulla ja lämmöllä. Oli vetämätön olo ja kaikki suututti. Menin nukkumaan, nukuin pätkissä ja siinä kolmen pintaan palelsi niin pirusti, että piti lähteä hakemaan lisää peittoja. Mittasin kuumeen ja se oli 39 ja puol. Huh. Onneksi sain saman tien soitettua yövuorolaiselle, että minä se en töihin ihan just aamulla pääse. 

Ei siinä, lähdin eilen hakemaan saikkulappua kuumeen takia terkkarilta. Siinä näppärästi tuli katsottua CRP ja eihän se ollut kuin 57. Lääkärille, vilkaisu kurkkuun, muutama kysymys ja antibioottikuuri. Streptokokkinielutulehduksen takia viisi päivää saikkua ja kotia koppaan maaten.

Pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa. Lähes mitään en saa syötyä, eikä kyllä mieli tekisikään. Yritin saada ruisleipää alas ja se tuntu kuin olisi hiekkapaperia niellyt. :D Syötin loput kissoille. Iho on kylmä, mutta hikoilen kuin pieni sika. Oikein nam. Onneksi enää ei palele. Palelu on kuumeessa kaikkein paskamaisin juttu. Lämpöäkään ei enää juuri ole, kiitos sopivan lääkityksen. 

Mahtavaa kun sairaana aikansa saa käytettyä niin lahjakkaasti. Olen katsonut Netflixistä Avataria. En niitä sinisiä häntäveikkoja vaan sitä animaatiosarjaa. Olen myös katsonut paljon muita ohjelmia kanavasurffaillen. Tietokoneella on tullut eksyttyä liian syvälle Youtubeen. Myös pelaamista olen kokeillut. Ja nyt menen tuijoittamaan viisi jaksoa Game of Thronesia, kun kakkonen sitä meille näyttää.

Soronoo ja hyvää perjantaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti