torstai 21. marraskuuta 2013

Mitä jos alkaisin juttusarjan?

Ompas typerä otsikko! :p

Mä päätin omatunnon kolkuttelemana aloittaa juttusarjan, että uusia postauksia tulis edes suht tasasemmin.

Kehittelin idean, (tosin onhan joku jossain voinut tämän jo keksiä) että kirjoitan pikkupostauksia asioista jotka tekee minusta minut. Pieniä asioita arjessa, jotka kuitenkin kertoo musta tai on mulle tärkeitä.

Mietin hommalle nimeä ja se olkoon se jota ensimmäiseksi ajattelin. Homma kantakoon nyt siis nimeä "Ja siksi olen minä".

Musta tää kuulostaa/kuulosti hyvältä idealta, mut voi tää toki olla niitä juttuja jotka toimi paremmin mun päässä. Noh, kertokaa toki mielipiteenne! Ja se, että minä viikonpäivänä tämmösiä olis muukavin lukia? Ensimmäisen "koevedoksen" voisin tuikkata pihalle nyt viikonloppuna, jotta saatte osviittaa, mutta täytys viel keksiä päivä jollon niitä tulis säännöllisesti. Ehdotuksia?

ps. Anteeksi mahdollinen sekava ulkoasu ja teksti ylipäätään. Postaus on kirjoitettu kännykän sovelluksella. :D

Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti