tiistai 3. joulukuuta 2013

Ei

Tiedättekö.

Mulla taitaa olla ongelma. Se on semmonen, että en osaa sanoa ei. Äskenkin soittivat, että voisinko kuitenkin tulla huomenna, vapaapäivänäni töihin ja sanoin joo. Mulla ei oo huomiselle suunniteltuna mitään ja siksi en osaa sanoa ei. Kun ei mulla periaatteessa ole mitään syytä kieltäytyä. :D

Nojoo. Ei se varsinaisesti ole vakava ongelma. Ainakaan vielä. Sitten jos alan asumaan töissä, niin sen voi jo ongelmaksi luokitella. Ja onhan tuossa se mukava puoli, että palkka on välillä vähän isompi.



Ja hei, nyt anteeksi arvon lukijat, koska tehän tästä kärsitte. Kun ei koskaan ole aikaa alkaa kirjoittamaan. Saati kuvailla, että saisi valmiit postaukset viimeisteltyä. Mä luen vielä tähän lääketenttiin ja sitten lupaan parantaa tapani. Ainakin yksi aihe polttelee niin kovasti joka päivä blogeja lukiessani, että siitä on pakko päästä riehumaan! :D Hei, kyl mä kirjottelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti